El Concello ultima un proyecto de educación vial con rostros conocidos de Cambados

El Concello de Cambados ultima un proyecto de educación vial con “máximo secreto”, pero avanza que en él participarán rostros conocidos de la villa como Yayo Daporta, Mercedes Álvarez “Merchy”.

El Concello ultima un proyecto de educación vial con rostros conocidos de Cambados
Rostros conocidos participan en el proyecto de educación vial | cedida
Rostros conocidos participan en el proyecto de educación vial | cedida

El Concello de Cambados ultima un proyecto de educación vial con “máximo secreto”, pero avanza que en él participarán rostros conocidos de la villa como Yayo Daporta, Mercedes Álvarez “Merchy”, Alberto Rodríguez “Chufy”, Manolo Paz, Antonio Buceta y Úrsula Barral. “Actualmente está en pos-produción e en vindeiras datas verá a luz. O que si se pode adiantar é que son as Concellarías de Educación, Mobilidade e Participación Cidadá quen as abandeiran, e que conta coa colaboración da DGT a través da Xefatura Provincial de Tráfico de Pontevedra. A dirección dende a policía local e a colaboración da asociación Zona Centro pechan o grupo de traballo”, apunta el edil de Cultura, Víctor Caamaño. En el proyecto también colaboran tamén de forma desinteresada los fotógrafos Martina Miser, Gonzalo Salgado e Iñaki Abella.

“Contar con persoas recoñecidas e famosas axuda a chegar ós colectivos dos profesionais sanitarios, usuarios pacientes, do deporte, do eido da cultura e arte, do sector da hostalería, das persoas que sofren discapacidades así como do gran número de cidadáns e cidadás que os recoñecen”, apunta Caamaño.

Así, será un proyecto protagonizado por el cocinero cambadés, Yayo Daporta, reconocido chef con una estrela Michelín y dos soles de la Guía Repsol; Mercedes Álvarez, presidenta de Galiaciame desde 2015, tras diagnosticarle una atrofia muscular del tipo 4; Alberto Rodríguez, jugador y actual entrenador de baloncesto vinculado al Xuven de Cambados, toda una leyenda de la Liga LEB superando los 350 partidos disputados; Úrsula Barral Chan, usuaria de la Asociación Esperanza Salnés, tiene 10 años y una discapacidad, pero una contagiosa sonrisa; Manolo Paz, escultor de arte contemporánea con gran proyección internacional y miembro de la Academia Galega de Belas Artes e Premio Cultura Galega das Artes Plásticas; y Antonio Buceta Castiñeiras, pediatra y médico del Sergas en el PAC de Cambados. Por su consulta pasaron miles de niños, madres y padres, logrando la etqiueta de convertirse en más que un doctor