La Diputación plantea una doble sede para los GES de Sanxenxo y O Grove

La Diputación plantea una doble sede para los GES de Sanxenxo y O Grove
Efectivos del Grupo de Emerxencias de Sanxenxo en la intervención de un accidente | emerxencias

La Diputación de Pontevedra trasladó ayer dos propuestas a la Comisión de Seguimiento del Convenio de colaboración suscrito entre la Xunta de Galicia, la Fegamp y las diputaciones provinciales en materia de emergencias y prevención y defensa contra incendios forestales para la creación e implantación de los Grupos de Emerxencias Supramunicipais. El diputado Carlos López Font planteó impulsar el modelo de isocronas y adoptar un sistema de doble sede para Sanxenxo- O Grove que regularice la situación del grupo meco. Sería, según el órgano provincial, reproducir el sistema de A Estrada-Lalín.
Así Font trasladó a la Comisión de Seguimento dos GES la creación de una subsede en O Grove, compartiendo la zona con Sanxenxo, para regularizar la situación administrativa del grupo municipal de emergencias existente en el Concello y atender las particularidades geográficas y poblacionales.
Font asegura que “o que pedimos é regularizar estes convenios que se firman cada ano e converter a O Grove nunha subsede do GES do Salnés atendendo ás particularidades xeográficas do Grove, establecido nunha península cun único acceso que provoca que ao acontecer algunha emerxencia os servizos teñan un elevado tempo de resposta para actuar no municipio, e poboacionais, ao tratarse dun concello turístico con grande crecemento demográfico no verán”.
El sistema que propone la Diputación de Pontevedra a la Comisión de Seguimiento de los GES no supone ningún coste a mayores, “xa que se estaban asinando convenios anuais co concello do Grove todos os anos, e trata de normalizar a situación dentro do mapa dos GES para que O Grove conte cun servizo conxuntamente coa sede de Sanxenxo de xeito similar ao que acontece na Estrada e Lalín”.

La Diputación plantea una doble sede para los GES de Sanxenxo y O Grove

Te puede interesar