El BNG pide la recuperación del servicio público de Salvamento y seguros del mar

El BNG de A Illa llevará a debate en el Pleno de esta noche(20 horas) la recuperación del servicio público de Salvamento y del seguro del mar. Lo hará con la presentación de una moción, en la que acusan a la Xunta de ofrecer un “precario” servicio privatizado.

También critican que se vendieran los helicópteros de salvamento Pesca I y Pesca II, “malvendéndoos”, opinan, “coa conseguinte perda económica que isto supón”.

Censuran con dureza el hecho de que se “pase a cobrar polo servizo” de Salvamento, “poñendo un prezo mezquino ás vidas da xente que traballa no mar” y cargan contra la decisión de suprimir los seguros de accidente y del mal tiempo.

“Isto”, valoran, “é unha aposta pola temeridade e precariedade por parte do PP e do señor Feijóo, que xogan coas vidas dos mariñeiros”, afirman.

 

tasas judiciales

También presentarán otra moción en la que solicitan instar al gobierno central a la derogación del decreto que regula ciertas tasas judiciales “e que non fan máis que impedir á maioría da cidadanía o libre acceso á Xustiza”.El BNG de A Illa llevará a debate en el Pleno de esta noche(20 horas) la recuperación del servicio público de Salvamento y del seguro del mar.

El BNG pide la recuperación del servicio público de Salvamento y seguros del mar

Te puede interesar