Esquerda Unida ratifica a José Antonio Otero como candidato a la alcaldía de O Grove

Esquerda Unida ratifica a José Antonio Otero como candidato a la alcaldía de O Grove
Susana Millán y José Antonio Otero fueron ratificados por unanimidad en la asamblea I Cedida

La asamblea de Esquerda Unida de O Grove, celebrada en la tarde del pasado sábado, ratificó por unanimidad la propuesta de la coordinadora de que José Antonio Otero González, actual portavoz del grupo municipal, encabece la lista izquierdista en las próximas elecciones municipales y que Susana Millán Prol sea la persona que ocupe el segundo puesto, a la vista de que la actual concejal, Cristina Domínguez, no repetirá en los puestos de salida debido a su situación personal.


Otero agradeció la confianza tanto de la coordinadora como de la asamblea en su persona para repetir como cabeza de cartel en las elecciones que tendrán lugar el próximo año. Además, tuvo palabras de agradecimiento para su actual compañera en la corporación, de la que destacó “o traballo que ten realizado estes tres anos e medio e que sen dúbida seguirá realizando ata que remate o actual mandato e deséxolle todo o mellor nesta nova etapa”, ya que “ademais de compañeira de corporación é amiga”. El portavoz señaló que Domínguez seguirá ligada a la organización local y que tendrá un lugar en la candidatura que presenten a las elecciones, “pois é unha persoa imprescindible para a organización”.


El candidato izquierdista quiso remarcar de la que será la número dos de la lista, Susana Millán,  “a súa capacidade de traballo, sobre todo no eido turístico e cultural, xa que Susana é unha persoa que leva tempo na organización, xa participou noutras listas e tamén teño unha amizade fóra da organización, polo que é moi doado traballar con ela”.


"Alternativa seria"

Otero se comprometió en la asamblea a seguir trabajando hasta los comicios "do mesmo modo que o fixemos estes tres anos e medio, con críticas á pésima xestión do goberno de maioría absoluta de Cacabelos, pero sobre todo con propostas, xa que temos suficientes para mellorar a vila e a calidade de vida da veciñanza" y afirmó que "somos a única alternativa seria de goberno e nas vindeiras eleccións vamos a pola alcaldía".


El cabeza de lista asistirá el próximo sábado en Madrid a la presentación del programa marco de su formación para las elecciones autonómicas y municipales y tras ese día "comezaremos un proceso de reunións cos colectivos e veciñanza co propósito de completar o noso programa con propostas de goberno reais e acordes á nosa vila".

Esquerda Unida ratifica a José Antonio Otero como candidato a la alcaldía de O Grove

Te puede interesar