EU critica el retraso en los trámites del Auditorio y el sobrecoste de la obra

EU critica el retraso en los trámites 
del Auditorio y el sobrecoste de la obra
Esquerda Unida apunta una reducción de butacas en el nuevo proyecto | d.a.

El grupo municipal de Esquerda Unida ve con “preocupación” la gestión que el gobierno local socialista está realizando en relación al Auditorio proyectado en Monte da Vila. Tras la reunión mantenida con el alcalde y con los demás grupos de la Corporación para abordar este asunto; los ediles izquierdistas constatan un sobrecoste de 140.000 euros que la obra acumula antes de haber comenzado. Un incremento presupuestario que achacan a la “mala planificación e as présas” del ejecutivo de Cacabelos.

En este momento, EU asegura que “confírmase a falsedade de todos os argumentos esgrimidos polo alcalde” cuando hace más de un año proponía la formalización de un crédito de 4,5 millóns de euros para el Auditorio. “Chantaxe” es la palabra que emplean los izquierdistas para referirse al proceder del regidor; que, aseguran que, quiso poner a la oposición entre “a espada e a parede para forzar a aprobación dunha operación de crédito que nin era necesario realizar antes de ter solicitada a subvención da Deputación, nen se axustaba a unha previsión de gasto real”.
“Tal e como denunciamos no seu día, o Concello iniciou un proxecto sobre unha parcela que non estaba clara. Algo que ven de ocasionar cambios significativos no proxecto, aumento dos custes e retraso na tramitación”, indica el edil Juan Lamelas.

Entre algunos de los cambios, EU destaca el paso de un auditorio de 700 plazas a uno de 464. “Pasamos de ter auditorio, almacéns e escola de música nun mesmo andar a telos repartidos en dous diferentes”, explican desde EU.
Más allá de la dilación temporal que estas modificaciones causan, Esquerda Unida destaca el incremento del gasto. Y es que a los 4,5 millones en los que inicialmente se había valorado la obra apuntan que “se teñen sumado case 20.000 máis pola modificación do proxecto e outros 120.000 en concepto de dirección de obra e seguridade. Se dende o principio se fixeran as cousas ben, non sería necesario recalcular toda a estrutura para adaptala á realidade da parcela”. La formación a la que representan Juan Lamelas y José Antonio Otero también ve con procupación el retraso que acumula la tramitación del proyecto. “Máis dun ano despois de iniciado o proceso, aínda está sen aprobar o proxecto de execución, e tampouco se ten iniciado a adxudicación da obra”, explican. Destacan los ediles que los plazos se echan encima. “Dende EU vemos con preocupación que o Concello teña que acabar devolvendo o millón e medio de euros pola terquedade do alcalde en relación a este asunto. Os prazos están moi apurados, tendo en conta que o 30 de xuño de 2019 a obra debería estar acabada”.

EU critica el retraso en los trámites del Auditorio y el sobrecoste de la obra

Te puede interesar