EU se suma al malestar de los vecinos por el cobro de la tasa de la basura en plena Navidad

EU se suma al malestar de los vecinos por el cobro de la tasa de la basura en plena Navidad
Camión de la basura en San Vicente de O Grove | D.A.

El grupo de Esquerda Unida de O Grove se suma al malestar de los vecinos  por el cobro de la tasa de basura municipal coincidiendo con la celebración de Navidad.

Los izquierdistas reprochan al gobierno local que “nun ano no que moitos negocios e familias se atopan afogadas económicamente pola crise sanitaria, o adianto do cobro da taxa supón un afogamento aínda maior para os veciños, máxime nun mes no que os gastos son moito maiores debido ao Nadal”. 

El portavoz, José Antonio Otero rechaza la decisión del Concello de O Grove de adelantar el cobro del segundo trimestre de la basura, que se suele pagar en el mes de febrero, y hacerlo coincidir con el día antes de Nochebuena. “A menos dunha semana para rematar o ano, e cando parecía que este 2020 non podería traer máis sorpresas, o Concello abráianos novamente”, indica Otero, teniendo en cuenta que “con este cobro, os veciños teñen que asumir tres pagos desta taxa nun mesmo ano”. En este sentido, EU denuncia que “o goberno de Cacabelos sáltase o calendario fiscal”, ya que en febrero de este año se realizó el cobro del segundo semestre del 2019, en agosto se cobró el primer semestre del 2020 y esta semana, la segunda parte del año.

La formación pedirá explicaciones oficiales sobre este asunto, aunque dan por hecho que el ejecutivo de Cacabelos “bota balóns fota e excúlpase nunha decisión administrativa como fai sempre que as decisións repercuten negativamente na veciñanza”. Sin embargo, para Otero, esta medida atiende “exclusivamente á pésima xestión do goberno socialista que en lugar de axudar aos negocios e aos veciños decide afogalos economicamente para salvagardar os sobrecustos das obras e os seus propios soldos”.

Asimismo, los izquierdistas hacen referencia al “dano económico que lle acaba de ocasionar á veciñanza ao cobrarlle, a un día da celebración da noiteboa, un recibo que non contaban con pagar ata mediados de febreiro do 2021” y reiteran al gobierno local su propuesta para un calendario fiscal más “flexible e fraccionado” para que se puedan pagar los impuestos y tasas municipales en diferentes cuotas. Una propuesta, indican que “ dende o goberno socialista se negaron a aplicar, ao igual que non aplicaron ningunha das medidas económicas e sociais propostas durante a alerta sanitaria derivada da Covid-19”, concluye José Antonio Otero.

EU se suma al malestar de los vecinos por el cobro de la tasa de la basura en plena Navidad

Te puede interesar