O mal tempo non impediu onte a celebración de boa parte dos actos previstos en Arousa co gallo das Letras Galegas con ofrendas florais, actuacións musicais e diferentes actos culturais. Si terminou de pospoñer algúns, como o inicio datempada de navegación tradicional en A Illa, que muda para o sábado, ou a festa da bicicleta de Ribadumia, que cambia para o 26 de xuño. Con todo, os concellos adaptáronse para manter outros actos, como o “Biblio Canta” ou “Ler Conta Moito”.
El alcalde, Samuel Lago, el concejal de Cultura, Tino Cordal, y otras autoridades con la descendiente de Cabanillas, Pitusa Cabanillas, en la tradicional ofrenda de las Letras Galegas.
Los actos para conmemorar la efeméride, este año dedicada al valdeorrés Florencio Delgado, se cerraron con un concierto de la prestigiosa Banda de Música de Castrelo.
La agrupación cambadesa ofreció un amplio repertorio y llenó el auditorio municipal, a donde tuvo que trasladarse su actuación debido a la lluvia. Estaba prevista en A Calzada. foto: g. salgado