Flores, música e cultura no Día das Letras

Concello de Cambados realizou a tradicional ofrenda floral a Cabanillas co gallo do Día das Letras Galegas | G. Salgado

O mal tempo non impediu onte a celebración de boa parte dos actos previstos en Arousa co gallo das Letras  Galegas con ofrendas florais, actuacións musicais e diferentes actos culturais. Si terminou de  pospoñer algúns, como o inicio datempada de navegación tradicional en A Illa, que  muda para o sábado, ou  a festa da bicicleta de Ribadumia, que cambia para o 26 de xuño. Con todo, os concellos adaptáronse  para manter outros actos, como o “Biblio Canta” ou “Ler Conta Moito”.



El Concello realiza la tradicional ofrenda floral a Cabanillas con motivo del Día das Letras Galegas 


El alcalde, Samuel Lago, el concejal de Cultura, Tino Cordal, y otras autoridades con la descendiente de Cabanillas, Pitusa Cabanillas, en la tradicional ofrenda de las Letras Galegas.




El broche de oro al programa lo puso un concierto de la prestigiosa Banda de Música de Castrelo


Los actos para conmemorar la efeméride, este año dedicada al valdeorrés Florencio Delgado, se cerraron con un concierto de la prestigiosa Banda de Música de Castrelo. 



Un nuevo lleno en el auditorio municipal gracias a un repertorio de lujo de la agrupación cambadesa


La agrupación cambadesa ofreció un amplio repertorio y llenó el auditorio municipal, a donde tuvo que trasladarse su actuación debido a la lluvia. Estaba prevista en A Calzada. foto: g. salgado

Flores, música e cultura no Día das Letras

Te puede interesar