Formoso reclama cambios a la Xunta en los criterios para la contratación de socorristas

Formoso reclama cambios a la Xunta en los criterios para la contratación de socorristas
Formoso, en el encuentro con los alcaldes y portavoces socialistas | cedida

El secretario xeral del PSdeG, Valentín González Formoso, mantuvo ayer un encuentro en O Grove con alcaldes y portavoces de su formación para analizar las causas del déficit de socorristas que están teniendo varios concellos durante este verano.

En el acto, Formoso ha reclamado a la Xunta que retire “os excesivos requisitos que impuxo para a contratación de socorristas por parte dos concellos nas zonas de baño de Galicia”. Según afirmó, estos criterios “xeran desprotección e poden poñer en perigo vidas humanas”.

La localidad meca es una de las que se ha visto afectada y su regidor, José Antonio Cacabelos, manifestó que los municipios se ven en dificultades para ofrecer el servicio “que as nosas praias, os turistas e veciños requiren”. Así, señaló que la normativa autonómica “vai en contra de mellorar este servizo” .

Además, Formoso pidió a la Xunta que “abandone a deixación de funcións tamén neste ámbito, no que bota a culpa aos concellos”. El líder socialista criticó que el Ejecutivo gallego “está constantemente a responsabilizar a terceiros dos problemas derivados da súa xestión”.

De esta manera, añadió que si el Partido Popular “non ten capacidade nin ilusión para xestionar Galicia, que deixen a formacións como o PSdeG que conta con experiencia de xestión, ilusión e respecto polo país”.

Por su parte, el presidente de la Fegamp y alcalde de Vilagarcía, Alberto Varela, solicitó al Gobierno autonómico que “rectifique o erro” y que legisle “en colaboración” con los concellos porque son los que “teñen que aplicar a normativa de contratación”. 

Formoso reclama cambios a la Xunta en los criterios para la contratación de socorristas

Te puede interesar