O GROVE-Fredi Bea: “Se non temos un GES entendo que non debo seguir como concelleiro do Goberno”

O GROVE-Fredi Bea: “Se non temos un GES entendo que non debo seguir como concelleiro do Goberno”
Copia de Diario de Arousa-2013-10-11-014-a315bdac

Los acontecimientos se están precipitando esta semana y alterando ligeramente la agenda programada por Fredi Bea en su objetivo de que la reordenación del mapa de Emergencias de la Xunta deje en O Grove uno de los GES que rechazaron los concellos inicialmente elegidos.
El planteamiento de Bea es firme y claro. El mismo que tenía en el momento de la firma del pacto de Gobierno que devolvió al Partido Popular la Alcaldía de O Grove. Sin embargo, Fredi Bea confiaba en poder disfrutar con tranquilidad de la Festa do Marisco y, después del evento gastronómico, marcar una fecha para la reunión con la Fegamp, Federación que tendría que dar el primer visto bueno a la concesión de un GES para O Grove.
Pero la Xunta anunció esta semana la dotación de un Grupo de Emerxencias para Valga, y ninguna novedad para O Grove. Y eso hizo saltar todas las alarmas en el Partido Galeguista Demócrata.
Fredi Bea era ayer contundente: “Se non hai continuidade para o Grumir, senón hai un GES para O Grove, entendo que non debo continuar como concelleiro do Goberno local”.
Y es que en la mente de Fredi Bea fluyen con rapidez multitud de ideas y de posibilidades. “Negarlle esto a O Grove sería unha deslealtade, unha traición ao pacto de Goberno”.
El edil de Seguridade recuerda que este fue uno de los pilares básicos en los que basó el pacto de Gobierno. Por ello, enseguida le asalta otra idea tranquilizadora. “Confío en que ao final impere o sentido común, e que teñan en conta o traballo realizado durante anos no Grove”.
Para Bea García no hay negociación posible al respecto. O confirman el GES o no hay nada de que hablar. “Eu non vou a ser cómplice de unha decisión que se tome en Santiago, por parte de alguén que non ten idea algunha de emerxencias, e que perxudica claramente aos veciños de O Grove”.
Este aspecto, asegura, es plenamente compartido por el alcalde, Miguel Pérez, a quien Fredi Bea forzará a posicionarse firmemente haciendo causa común para lograr el GES. “Ata agora di que está de acordo conmigo, e espero que defenda o noso servicio de emerxencias como se merece”.
En el último boletín semestral editado el Partido Galeguista Demócrata, el tema de Protección Civil y las emergencias ocupa la contraportada. “O noso municipio ten unhas características especiais que fan necesario que dispoñamos dun servizo de emerxencias estable, e contamos co necesario para o seu mantemento. Por iso, esiximos un grupo de emerxencias estable para O Grove.
En ello están de acuerdo todos los militantes del PGD. Por ello, Bea García no tiene ninguna duda en que una postura cerrada de la Xunta le llevará a convertirse en oposición. “Nunha reunión que tivemos da agrupación falamos de que cando nos decidimos a pactar valoramos tamén outros aspectos, como que tiñamos que garantizar a estabilidade e a gobernalidade. Por esto non imos a pasar. Eu non vou a ser cómplice das consecuencias que podería ter para O Grove a desaparición dun servicio propio de estas características. Non estou disposto nin a pensalo”.
Y en cuestión de segundos Fredi Bea ya se ve en la oposición. “Non vou a ser de eses que din que non a todo. No fondo eu o que quere é que se fagan cousas por este meu pobo”. n

O GROVE-Fredi Bea: “Se non temos un GES entendo que non debo seguir como concelleiro do Goberno”

Te puede interesar