Freire recrudece el conflicto del SAF al negarse a una nueva negociación

Freire recrudece el conflicto del SAF al negarse a una nueva negociación
La concejala de Servizos Sociais, Silvia Freire, durante un Pleno anterior | d.a.

La concejala de Servizos Sociais, Silvia Freire, dejó claro en el Pleno del pasado lunes que descarta la convocatoria de una nueva mesa de negociación con las trabajadoras del Servizo de Axuda no Fogar que el próximo viernes volverán a manifestarse por el sistema de guardias aplicado desde el Concello de Sanxenxo desde el pasado mes de diciembre. Fue a través de una moción de urgencia y conjunta presentada por las concejalas Sandra Fernández y Vanessa Rodríguez Búa como el conflicto llegó al salón de plenos en las que se encontraban varias trabajadoras del servicio. En la moción se pedía una nueva convocatoria de la Mesa de Negociación y la posibilidad de participación de ambas concejalas por su experiencia con el SAF durante su etapa en el gobierno.


No fue posible. La concejala de Servizos Sociais se negó desde un primer momento. “Hai que ser coherente e os prazos son os prazos. En ningunha das reunións que tivemos se presentou unha proposta e a última nin sequera chegaron a vir”, señaló. Un guante que cogió Rodríguez Búa. “O único que pedimos é unha nova mesa de negociación e que poidamos asistir. Se se aproba esta moción levaremos nós unha proposta dacordo coas traballadoras. Por que non lle queren evitar un novo pleito ao Concello?”, incidió.
Freire aseguró que el SAF tiene “todo para que funcione ben e incluso se lles incrementou o salario un 10% a cambio da súa disponibilidade”. Sus intervenciones fueron reprobadas por las trabajadoras presentes en el Pleno a gritos de “mentirosa” o “vai ti no teu día libre”.
Fernández Agraso aludió a la sentencia en la que se obligó al Concello de Sanxenxo a retomar la negociación. “O fallo di claramente que o complemento especial que agora se lles recoñece non ten nada que ver coa súa disponibilidade senón polo uso do seu coche nos desprazamentos”. En la misma línea, la nacionalista, que reconoció “a complexidade” de la organización del servicio, señaló que incluso la auditoría contratada para mejorar la gestión apunta que “recoñece unha contraprestación ás traballadoras pola súa disponibilidade”.

Freire defendió su gestión en el servicio y afeó las protestas de las trabajadoras. “Creo que hai outras formas. Pódese pedir unha reunión ou chamar por teléfono antes de facer unha protesta contra o alcalde”, aseguró. La concejala de Servizos Sociais pidió hasta en dos ocasiones a sus compañeros que votasen en contra de la moción. “Non se está facendo traballar a xente de máis, só se lles está obrigando a cumprir coas horas polas que se lle paga”, aseguró.


La moción no salió adelante, PP y SAL votaron en contra y la oposición a favor. l

Freire recrudece el conflicto del SAF al negarse a una nueva negociación

Te puede interesar