O GROVE-“Suprimir o Grumir do Grove sería unha temeridade política na salvagarda da vida dos veciños”

O GROVE-“Suprimir o Grumir do Grove sería unha temeridade política na salvagarda da vida dos veciños”
protección civil organiza un sinfín de actividades a lo largo del año

Alfredo Bea, concejal de Seguridade de O Grove, dejará pasar la Festa do Marisco para volver a la carga con la necesidad de que la localidad acoge uno de los GES diseñado por la Xunta en su mapa de emergencias. La petición de Bea está avalada por un acuerdo plenario unánime en que se insta a la Xunta a destinar a O Grove uno de los Grupos descartados por alguno de los Concellos a los que les fue adjudicado inicialmente.
Primero solicitará que se celebre la reunión ya solicitada con la Fegamp, y posteriormente el responsable de Seguridade se dirigirá a la Xunta.
Hay varias cosas que Fredi Bea tiene muy claras respecto a este tema. La primera de ellas es que la continuidad del Grumir en O Grove es ventajosa para toda la comarca de O Salnés. “Os datos falan por si sos. Non hai máis que ver a cantidade de intervencións que se fixeron no Grove este verán e a colaboración noutras actuacións fora la comarca. Non hai que esquecer que as emerxencias que se atenderon aquí evitaron o desplazamento do GES de Sanxenxo, facilitando que poideran prestar un mellor servicio nos municipios que lle foron asignados”.
Los datos sobre las actividades e intervenciones realizadas en verano están ya a disposición de la Xunta, “para que eles valoren a importancia de este servicio”. En ese dossier, y como dato curioso, se incluye la asistencia desde la unidad de Salvamento Marítimo de O Grove a barcos en apuros muy cerca de la isla de Ons.
“Estou seguro de que a Xunta non vai negar esta evidencia. Facelo sería unha temeridade política no que se refire á salvagarda das vidas dos veciños do Grove e da comarca”.
Y es que el edil de Seguridade se pregunta que hubiese ocurrido, en alguno de los sucesos registrados este verano, si Protección Civil no estuviese en O Grove. “Porque esa proximidade  incide directamente na rapidez á hora de atender a un ferido ou de actuar en caso de accidente. E iso, salva vidas”.
Y es que el diseño del nuevo mapa de emergencias supone una reducción de efectivos en O Salnés. “Non hai que esquecer que Sanxenxo tiña Bombeiros e 15 membros do Grumir, e foron eliminadas algunhas prazas, igual que os 15 do Grove. Por tanto, un servicio atendido inicialmente por 45 profesionais quedou agora reducido a unha plantilla de 15 persoas. E hai que ter en conta que os Bombeiros fan turnos con tres profesionais en cada un deles, para toda a comarca”. n

O GROVE-“Suprimir o Grumir do Grove sería unha temeridade política na salvagarda da vida dos veciños”

Te puede interesar