A ILLA - El Concello proyecta habilitar un patio cubierto en el recinto del colegio Torre

A ILLA - El Concello proyecta habilitar un patio cubierto en el recinto del colegio Torre
19/11/2011. 09/09/2010. A Illa. Colegio CEIP Torre Illa.

El alcalde de A Illa, Manuel Vázquez, anunció ayer que su gobierno trabaja ya en la elaboración de un proyecto para crear un patio cubierto en el recinto del colegio Torre-Illa, puesto que “a lexislación actual establece que nos centros nos que se imparte Primaria debe haber no patio unha zona cuberta de, cando menos, 900 metros cadrados”. Esta, añade, es “unha necesidade que demanda” la comunidad escolar, “un proxecto ambicioso” que consistirá en “cubrir a pista exterior que hai no patio do colexio”, explica el regidor.
Vázquez incide en que “xa estamos elaborando o proxecto”, lamentando que “teñamos que suplir á Consellería de Educación, que nin está nin se lle espera”, y a la que, según el primer edil, correspondería esta competencia. En este sentido, Manuel Vázquez critica “a deixadez da Consellería” y recomienda a la Xunta de Galicia que, si quiere llevar a cabo más recortes en Educación, “suprima a Consellería, que non serve para nada”, espeta. Refiriéndose al ámbito local, añade que “tanto a Consellería como o Partido Popular de A Illa teñen demostrado a súa inutilidade”, acusándolos de no dar respuesta a las peticiones de la comunidad educativa del CEIP Torre-Illa.
Así, recuerda que este verano tuvo que ser el Concello el que acometiese las obras para dotar de un nuevo tejado al pabellón de 5º, proyecto en el que se invirtieron unos 40.000 euros. La anterior cubierta de uralita databa de mediados de la década de los 60 y “tiña amianto”, por lo que se hizo necesario “un plan especial para retiralo. Só esto costou 10.000 euros”. Además, no pasa por alto que “tivemos que salvar algunhas trabas, como a sabotaxe dunha máquina durante as obras, pero conseguimos que estiveran rematadas para o comezo do curso escolar”.
El alcalde se muestra molesto con Educación porque “durante o verán quixo facer bronca” con estas obras “e dixo que desde 2009 investiron máis de 200.000 euros nos colexios da Illa. Quero que me dean unha relación desas obras, porque neste municipio non invisten nada”.
Vázquez confirmó, además, que el Concello, a petición de la propia Xunta, ha cedido un años más la ludoteca municipal para utilizar como aula, lo que a su juicio “demostra que a reivindicación da ANPA de ampliar o colexio non é baladí”. n

A ILLA - El Concello proyecta habilitar un patio cubierto en el recinto del colegio Torre

Te puede interesar