Los impulsores de Somos Maioría piden disculpas por no “estar á altura”

Los impulsores de Somos Maioría anunciaban ayer una “pausa para reflexionar”, a la vez que pedían perdón por lo ocurrido el pasado miércoles en la asamblea que mantuvieron en la Casa de Cultura. Pidieron disculpas a quienes les apoyaron y reconocieron no haber estado a la altura “do que se esperaba de nós”, además de asegurar que no supieron “identificar o ego e o infantilismo dalgúns, nin os apartamos no momento en que vimos que creaban problemas”.
En un comunicado firmado por Rubén Domínguez, Ricardo Garrido, Yéssica Lima, Anxo López y Cristina Míguez, los impulsores de Somos Maioría recuerdan que comenzaron a trabajar para dar forma a un proyecto de equipo, “sen personalismos e coa intención de darlle a esta vila o futuro que merece”.
Sin embargo, los enfrentamientos surgidos desde que se filtró la condena por lo penal que imposibilitaba a Gonzalo Bea Costa para ser candidato, “vémonos na obriga de frear un proxecto ilusionante, no que puxemos toda a nosa vontade e forza”.
Reconoce que la actitud de algunos integrantes, tras el resultado de las primarias, fue el detonante de la división y de la discusión que centró la asamblea del pasado miércoles. “As actitudes dalgunhas persoas, nomeadamente de tres dos candidatos á cabeza de lista, foron inaceptables, con momentos de tensión que rozaron o patetismo”.
Reconocen que hubo gritos, insultos y descalificaciones personales delante de los ciudadanos que se acercaron a la asamblea. “O debate sempre é san. Os gritos e insultos non”.
Centran el problema en tres de los candidatos —los que en los próximos días convocarán asamblea para decidir el futuro de Somos Maioría— y aseguran que confiaron en ellos, “pero non volveremos a confiar. Pensamos sinceramente que hai persoas que deben reflexionar sobre a súa actitude e se realmente, como din, están a traballar polo ben da vila e non o seu propio”.

Código ético
Los candidatos de Somos Maioría que dimitieron reconocen que el Código Ético impedía a Gonzalo Bea Costa encabezar la lista y ocupar cualquier puesto en la misma. Sin embargo, apuntan que tras el debate del miércoles llegaron a la conclusión de que “ninguén debe cargar eternamente con algo ocurrido anos atrás, menos cando esa persoa xa pagou a súa condean e se arrepinte sinceramente do feito, como é o caso”.
Añaden que el Código Ético es el marco “para que a nosa iniciativa represente os ideais que perseguimos”, pero apunta que “a persoa ou persoas que comezaron a campaña de desprestixio contra o noso candidato, fixérono coa intención de danar tanto o seu apoio como á iniciativa que representa Esa falta de madurez é incomprensible co proxecto que queremos levar adiante”, matizan.
Y aunque anuncian que hará una pausa, dicen también que “non van desaparecer as nosas ganas de cambio, de traballo polo ben común”.

Los impulsores de Somos Maioría piden disculpas por no “estar á altura”

Te puede interesar