La Junta del polígono estudia acciones legales contra el Concello tras el cierre de una firma

La Junta del polígono estudia acciones legales contra el Concello tras el cierre de una firma
Vistas del polígono empresarial de Nantes d.a.

La junta de compensación valora emprender acciones legales contra el Concello de Sanxenxo a raíz del cierre del aserradero de piedra ubicado en el parque empresarial de Nantes. “Non estariamos falando deste problema se o polígono estivese recepcionado, algo co que se comprometeu o Concello hai seis anos cando incautou o aval”, apunta el presidente de la Junta de Compensación, Manuel Barbeito.
Y es que, precisamente, los permisos que ahora se le exigen al propietario del aserradero y que motivan su cierre vienen condicionados a la recepción del parque. “É a pescadilla que se morde a cola, pero resulta evidente a inacción do Concello para a posta en marcha do parque empresarial”, señala.
Barbeito reconoce respecto a la adopción de medidas judiciales que “xa leva tempo rondándonos, pero ata agora sempre quixemos evitalo porque cremos que non é positivo para ningunha das partes, pero parece irremediable”.
El cierre de este aserradero será uno de los puntos en el orden del día del próximo Consello Rector, pero también de la asamblea general que se prevé en las próximas semanas. “A obriga do Concello é poñer o parque operativo e non pechar industrias. Non cuestiono a legalidade da acción tomada polo Concello pero si se é axeitada e popular e que supón esta decisión para o conxunto do polígono”, apunta Manuel Barbeito. La ejecución del aval hace ya seis años ha supuesto un antes y un después para los empresarios del parque de Nantes. “Coa execución do aval estamos atados de pés e mans: Sen cartos e sen polígono”, señala.

apoyo
“Se un xuntacompensante ten un problema, teno tamén a xunta de compensación”. Con esta frase resume Manuel Barbeito su postura al lado del propietario del aserradero de piedra. “Pediunos colaboración e documentación e claro que vamos a axudar no que poidamos”, asegura. En cuanto a la intervención del Seprona, Barbeito lo tiene claro.
“No parque empresarial este verán houbo verquidos ilegais de po de pedra, pero esta empresa non ten nada que ver con eles Prodúcense a 400 metros desta fábrica e dende a Xunta de Compensación estamos convencidos que foi a cabeza de turco por estar no parque. Pero que din os informes da Policía Local?”, explica.

La Junta del polígono estudia acciones legales contra el Concello tras el cierre de una firma

Te puede interesar