Louzán y Peña comprometen la reforma del centro escolar para este año

Louzán y Peña comprometen la reforma del centro escolar para este año
Diario de Arousa-2015-05-04-005-1b8f03bb_1

El Partido Popular de Ribadumia desplegó ayer toda su maquinaria electoral en el Auditorio de Santa Eulalia. Los conservadores eligieron este emblemático espacio para presentar el equipo con el que, según palabras del propio Rafael Louzán, “volveremos a conseguir a maioría absoluta no Concello e incluso con máis apoios que no ano 2011”. Los conservadores encabezados por Salomé Peña quisieron rendir un pequeño homenaje a aquellos que no repiten en la candidatura, tres de ellos concejales, y fue la alcaldable la que destacó que en la lista de 2015 “combínase á perfección a veteranía coa xuventude coa idea de promover un Concello moderno e con futuro”.
El discurso de Louzán, que jugaba en casa, sirvió para repasar todas las obras que se ejecutaron en Ribadumia en plena crisis. “Ninguén pode negar os avances que se fixeron no municipio en plena crise”, resaltando especialmente la construcción de la Pousada. “Durante a súa execución conseguíronse máis de 200 postos de traballo. Cando se poña en funcionamento tamén serán moitos, aparte dos empregos indirectos”, recalcó el ribadumiense. Entre el listado de obras destacó la piscina, el gimnasio y también el nuevo campo de fútbol de A Senra.
Louzán incidió en que “a política consiste en arriscar, traballar e tomar decisións” y anunció la reforma del centro escolar para “este mesmo ano”.

la alcaldable
Salomé Peña fue la encargada de cerrar un acto multitudinario que contó con la presencia de alcaldables populares de la comarca de O Salnés. La alcaldable señaló a Ribadumia como “o municipio do Salnés no que máis medra o padrón ano tras ano o que implica que os cidadáns doutras localidades nos elixen para vivir porque teñen servizos e teñen perspectiva de futuro”. Además se refrendó en el éxito de sus cuatro últimos años de gobierno manifestando que pese a la crisis económica “en Ribadumia fixéronse moitas cousas e iso pódeno constatar os veciños que viven aquí e tamén a xente que vén de fóra”.
La candidatura liderada por Salomé Peña y con la que el PP buscar repetir con mayoría absoluta se completa con Rafael Louzán, Susana Fandiño, Antonio Roma, Luis Serantes, María Dolores Esperón, Antonio Bermúdez, Alberto Vázquez, Manuel Mosteiro, María Sonia Garanger, Flora Barreiro Torres, Eva Martínez Barros y Francisco Torres González.

Louzán y Peña comprometen la reforma del centro escolar para este año

Te puede interesar