En Marea y PSOE llevan al Parlamento la carencia de medios en el PAC de Baltar

En Marea y PSOE llevan al Parlamento la carencia de medios en el PAC de Baltar
Los diputados de En Marea, Marcos Cal y Eva Solla junto a María José Rodríguez y Antonio Villanueva de Podemos Sanxenxo |d.a.

Las carencias del PAC de Baltar, denunciados en los últimos meses por la Federación de Anpas y la Plataforma Veciñal de Sanxenxo, serán abordados hoy en la comisión de Sanidade a través de una proposición socialista. Así, urgirán a la Xunta de Galicia que dote de ambulancia medicazalizada a la comarca Arousa-Salnés para cubrir las necesidades sanitarias, pero también que se cubra una plaza más de Pediatría para el turno de tarde y que se adecúen los servicios sanitarios a la población estimada en época de verano para garantizar los servicios de forma que se contribuya a mejorar las potencialidades del municipio de la comarca. “A dotación de persoal é mínima recibidno dous facultatiovos máis cando se reciben 80.000 persoas extra nesta época do ano”, expone el PSOE en la proposición. Además, incide en que en el caso de los horarios de guardia del PAC, “unicamente se conta cun facultativo e isto provoca varias deficiencias no servizo, pois no caso dunha urxencia cunha ambulancia o centro de sñaude queda sen médico, pois este debe saír coa SVB e queda o centro sen profesional”.
Los diputados de En Marea, Marcos Cal y Eva Solla, denunciaron ayer la situación a las puertas del PAC de Baltar. “Levaremos estas deficiencias ao Parlamento tras o verán tanto a necesidades dunha ambulancia medicalizada como o reforzo de persoal”, explicó Solla. Os deputados de En Marea insistieron en la urgencia de dotar de más medios a Sanxenxo. Un incremento de “máis de 80.000 persoas no periodo estival no pode ser asumido por dous médicos e unha enfermeira, iso no mellor dos casos, pois nos fins de semana que é cando máis poboación e problemas hai, so se conta cun médico e unha enfermeira de reforzo”, apuntaron.

En Marea y PSOE llevan al Parlamento la carencia de medios en el PAC de Baltar

Te puede interesar