En Marea y PSOE llevarán a O Hórreo el informe de Augas sobre el polígono

En Marea y PSOE llevarán a O Hórreo  el informe de Augas sobre el polígono
Los diputados de En Marea estuvieron acompañados por la portavoz de Sanxenxo, los concejales de Somos y Gañemos | d.a.

En Marea y PSOE exigirán en el  Parlamento explicaciones por el informe favorable que emitió Augas de Galicia y que permitirá la próxima recepción del polígono de Nantes. Los diputados de En Marea, David Rodríguez y Julia Torregrosa, visitaron ayer el parque empresarial acompañados de la portavoz de Somos En Marea Sanxenxo, Mary Camiña; los concejales de Somos Cambados, Tino Cordal y Xurxo Charlín, y la concejala de Gañemos Vilanova, Elena Cores. Los diputados de En Marea exigirán en el Parlamento un informe de Augas de Galicia, que sea “serio e que reflexe cal é a capacidade actual da EDAR de Os Pasales, que, ademáis, vai desembocar a unha zona protexida en plena Ría de Arousa”.  
También preguntarán por los “motivos” por los que “en igualdade de condicións o ano pasado o informe foi desfavorable e este ano parece ser idóneo, cando o propio Concello de Cambados solicitou no seu día a canalización de parte da súa rede de sumidoiros hacia dita EDAR e foi denegado por saturación da mesma”. Una situación que inquieta a los concejales cambadeseses. “Preocupanos que a saturación cause desbordamentos e que afecte aos nosos bancos marisqueiros”, señaló Tino Cordal.
Por su parte, la portavoz de Somos En Marea Sanxenxo, Mary Camiña, solicitará al gobierno municipal que publique, “en aras de maior transparencia”, cual fue el destino de cada uno de los euros del aval incautado hace siete años, así como el informe jurídico y el estudio de Augas de Galicia favorables a dicho enganche. “Cabe destacar, que existe una sentencia do 2012 pola que se denega a dada de alta do parque empresarial por falta da canalización adecuada dos sumideiros e de non existir o colector”, señala e incide “pois cabe a posibilidade de que o día que o concello esixa ás novas empresas que fagan a súa propia EDAR, éstas se querellen contra o Concello por aprobar unha alta en contra do requerido por unha sentenza en firme”.
Visita a la depuradora 
Por su parte, la diputada socialista de Medio Ambiente, Patricia Vilán, acompañada de Julio Torrado; la concejala de Meaño, Icía García, y la secretaria de la agrupación socialista de Sanxenxo, Ainhoa Fervenza, visitaron ayer la depuradora de Os Pasales en Dena tras el anuncio realizado hace unos días por el alcalde Telmo Martín sobre el informe favorable de Augas de Galicia para la recepción del parque empresarial. “Eríxese en portavoz da Xunta de Galicia e fai un anuncio que implica a outro concello e que vai en contra dos informes negativos dun órgano autonómico como é Augas de Galicia”, dijo.
Así, los socialistas, concretamente Vilán, reclamarán los expedienets de la supuesta autorización de la conexión del polígono con la EDAR. 
En la misma línea, le reclamarán a la Xunta que se dirija al Concello de Meaño para iniciar las obras de desdoblamiento de las canalizaciones de aguas pluviales y residuales que llegar a la EDAR de Meaño. “Esta depuradora está xa saturada cun risco evidente sobre a Zona de Especial Conservación de Os Pasales, polo que a súa conexión cun polígonmo implica un risco evidente. Tanto é así que o polígono estivo paralizado pola falla de conexión coa depuradora, por ter un informe negativo de Augas de Galicia e mesmo a oposición política do Concello de Meaño”.
Finalmente, la diputada socialista, Patricia Vilán, propone "traballar noutras solucións para a canalización e depuración de augas do polígon de Nantes, quenon pasen por facelo a través da saturada EDAR de Dena.

En Marea y PSOE llevarán a O Hórreo el informe de Augas sobre el polígono

Te puede interesar