En Marea reactivará la regeneración de A Carabuxeira en O Hórreo y en la Fiscalía de Medio Ambiente

En Marea reactivará la regeneración de A Carabuxeira en O Hórreo y en la Fiscalía de Medio Ambiente
Diario de Arousa-2018-11-23-015-3ce32e86

El diputado de En Marea, Marcos Cal, volverá a llevar al Parlamento una iniciativa sobre la regeneración de la playa de A Carabuxeira y reactivará la denuncia vecinal interpuesta ante la Fiscalía de Medio Ambiente. Cal visitó ayer la playa de Estivadas, anexa al arenal de A Carabuxeira, donde se registran periódicamente vertidos, junto a vecinos y miembros de Podemos Sanxenxo. “Presentaremos no Parlamento unha pregunta que é xa a quinta iniciativa que presentamos pola degradación do litoral en
Sanxenxo debido a construcción ilegal duns diques no porto deportivo”, apuntó. Cal recordó que hace un año, a una pregunta sobre los avances en la regeneración de la playa de A Carabuxeira, “nos dixeron que se estaba a buscar unha solución a tres bandas entre Concello, Costas e Portos, pero o que é evidente é que non fixeron nada”.

El diputado de En Marea insistió en que es “tremendamente grave tanto medioambiental como socialmente esta situación”.

Además, Cal anunció que solicitará una reunión con la Fiscalía de Medio Ambiente para saber en qué situación se encuentra la denuncia presentada por los vecinos.
“Cremos que é necesario que se revise esta situación porque o que é evidente é a degradación do litoral e ten que haber algún responsable”, dijo.

Por su parte, vecinos afectados de la zona incidieron en que a pesar de que la regeneración de la playa de A Carabuxeira y Lavapanos era uno de los puntos del pacto entre el bipartito PP-SAL, “seguimos esperando con falsas promesas que no se cumplen”.

Parque Panadeira
Por su parte, Podemos Sanxenxo destacó ayer en un comunicado que “a miopía do Partido Popular en Sanxenxo non ten límites. As súas decisións son as dun goberno do século pasado, preocupado só de talar árbores, encher de cemento e comprimir o turismo nunha praia: Silgar”. 

La formación morada criticó la actuación del bipartito en el parque Panadeira. “Avergoña ver como o concelleiro de Medio Ambiente segue talando e vendendo árbores coma se fosen seus. Abraia ver como o alcalde acomete unha reforma do parque Panadeira e só se lle ocorre cubrila de formigón, coma se fose o patio dun cárcere. Indigna ver como o goberno con máis concelleiros da historia de Sanxenxo (11 edís) non fixo nada, en todos estes meses, que xustifique os seus soldos”, apunta. Finalmente, señala que con este tipo de actuaciones “estase a afear Sanxenxo e a degradarse o litoral”.

En Marea reactivará la regeneración de A Carabuxeira en O Hórreo y en la Fiscalía de Medio Ambiente

Te puede interesar