Martín acusa al gobierno de “enganar” a Portonovo con el proyecto del puerto

Martín acusa al gobierno de “enganar” a Portonovo con el proyecto del puerto
Telmo Martín durante una comparecencia en la sede popular cedida

El portavoz del Partido Popular de Sanxenxo, Telmo Martín, acusó al gobierno de “enganar” a los vecinos de Portonovo con el proyecto portuario. “Non dispoñen aínda do plan de ordenación e estiveron enganando aos veciños cun proxecto que foi o seu proxecto estrela”, apuntó.
El popular duda que tanto el regidor sanxenxino como el edil de Infraestructuras, Daniel Fernández, desconozcan la necesidad de este plan. “Non creo que unha infraestrutura tan importantea anuncien sen coñecer este dato, ou o que é peor sabendoo intentaran enganar aos veciños”, señala.
Martín está convencido que en los veintiocho meses que queda de legislatura, el gobierno sea capaz de poner en marcha este proyecto. “É moi difícil por non dicir imposible cun goberno como o tripartito sexa capaz de sacar adiante este plan, como exemplo temos a lentitude das expropiacións de Vilalonga”, asegura.
El popular sanxenxino criticó también el proyecto de ordenación portuaria. “O lugar que propoñen para o párking é inviable tanto polas súas dificultades técnicas como polo seu valor económico”, apuntó.
Para los populares este “fraude” es un motivo para dejar el gobierno. “Se a Pita lle quedara un pouco de decencia política debería irse para a súa casa”, subrayó. Y es que para Telmo Martín el tripartito es el “maior fiasco da historia política de Sanxenxo. É un goberno mentiroso e incapaz”.
Para Telmo Martin, “o único que lles preocupa é cobrar a fin de mes un soldo”.
Y es que considera que la villa marinera de Portonovo ha sufrido más de un problema con el actual gobierno. “Por primeira vez na historia non se celebrou a Festa da Raia e a falta de mantemento e limpeza do municipio é palpable”, añadió.
En cuanto a la tramitación del Plan de Ordenación, el portavoz popular considera que este proyecto requiere a más de una administración implicada. Es decir, además de la Xunta de Galicia, para Martín debería estar también Costas del Estado implicada en el plan de ordenación.
De todas formas, Telmo Martín reconoce que se trata de una actuación para “executar en oito anos”.

Martín acusa al gobierno de “enganar” a Portonovo con el proyecto del puerto

Te puede interesar