Oubiña denuncia retrasos en el pago de las ayudas a entidades locales

Oubiña denuncia retrasos en el pago de las ayudas a entidades locales
04/01/2012. Ribadumia. Concello. Casa Consistorial de Ribadumia.

El concejal no adscrito Enrique Oubiña criticó ayer al Gobierno local por los retrasos que, asegura, existen en el pago de las subvenciones municipales a entidades locales. Recordó que fueron aprobadas en el pleno de mayo, pero “a día de hoxe hai entidades as que aínda non se lles ingresou a cuantía desas axudas e a outras solo se lles ingresou unha parte”.
Oubiña explicó que pedirá explicaciones al Ejecutivo local  en el próximo pleno porque esta demora, afirmó, “non é nova”. “Parece que o PP local ten asentado o mal costume de retrasar o pago as entidades sempre que pode. Tanto é así que algunhas axudas do ano 2012 pagáronse en febreiro de 2013, e só porque nestre momento o concelleiro Oubiña sacou á luz a mala xestión do grupo popular porque un mes despois de Reis tiña sen pagar os premios das carrozas”.
El edil relató que las ayudas a entidades de diferentes ámbitos se aprobaron en un pleno de mayo y “non se pode entender como unha alcaldesa que presume de boa xestión e de ter un concello rico, non é capaz a facer efectivas as axudas nun prazo curto de tempo logo de debatelas e aprobalas con presa porque según ela urxe darlle os euros a esas entidades”.

vínculos
Oubiña expresó su “total desacordo” con la gestión que el Ayuntamiento hace de las ayudas a entidades culturales, deportivas y sociales y fue más allá declarando que “parece que aquí a única maneira de que se escoite a certos sectores é que os seus directivos teñan carné do PP”.
Según el edil no adscrito, se han tenido que oponer a “barbaridades” respecto a este tema. Así, puso como ejemplo “deixar fora das axudas ao clube deportivo que máis alegrías lle dou a este concello”. Asimismo, indicó que han realizado propuestas como la renovación del campo de fútbol de A Bouza, “cando ese Partido Popular que agora se vanagloria de telo feito se negaba en redondo”. A esto sumó la creación de un local de ensayo para que pudieran usarlo los grupos de música de la localidad emergentes.
Por último, el edil Enrique Oubiña indicó que su intención como parte de la Corporación municipal es la de “seguir traballando para que o concello, goberne quen goberne, asuma compromisos firmes e os cumpra cando os debe cumprir, non cando ou como lle conveña o caciquiño de turno”, concluyó.

Oubiña denuncia retrasos en el pago de las ayudas a entidades locales

Te puede interesar