La Plataforma Veciñal acusa al Sergas de crear “zulos” en el centro de Baltar

La Plataforma Veciñal acusa al Sergas de crear “zulos” en el centro de Baltar
Diario de Arousa-2018-04-14-013-c046b518

La Plataforma Veciñal de Sanxenxo se hizo ayer eco del malestar entre el personal del centro de salud de Baltar por las obras ejecutadas por Sanidade en las instalaciones. “Podemos afirmar que non existen nin melloras que potencien a operatividade nin ampliación do centro nin unha cobertura óptima das demandas sanitarias”, apunta.
El colectivo vecinal tilda el proyecto arquitectónico de “desastre” y de reducir los espacios existentes. “As habitacións de descanso para o persoal da ambulancia medicalizada son auténticos zulos duns 80 centímetros por dous metros de longo, só colle a cama”, incide. Además, señala que la nueva puertas de Urxencias se reformó hasta tres veces, “e unha vez rematada tiveron que volver desfacela porque non entraba a camilla da ambulancia”. 
Asimismo, critican que la nueva sala de extracción fuese inaugurada esta semana sin tener los ordenadores y el material necesario debidamente preparado. “Tendo en conta  que o espacio existente no centro non aumentou, ao intentar facer máis ocos para os servizos o espacio para desenvolver as distintas actividades asistenciais é máis reducido”, apunta.
En canto al personal, la plataforma apunta a la sobrecarga de trabajo como uno de los principales motivos por los que los profesionales no quieren trabajar en el centro de salud de Baltar y niega la falta de pediatras en las listas del Sergas. 
“A cobertura do Programa do Neno San non está levándose a cabo, pois dada a ineficiencia da xestión en Pediatría,por non entrar noutras áreas,  teñen que cambiar a revisión anual de saúde a períodos máis longos, xa que non dan abasto os poucos profesionais que hai”.

La Plataforma Veciñal acusa al Sergas de crear “zulos” en el centro de Baltar

Te puede interesar