La Plataforma Veciñal mantendrá las protestas para exigir mejoras en el centro de salud de Baltar

La Plataforma Veciñal mantendrá las protestas para exigir mejoras en el centro de salud de Baltar
Asistentes a la protesta realizada el año pasado para exigir mejoras en el centro de salud de Baltar | d.a.

La Asociación Plataforma Veciñal de Sanxenxo continuará con las protestas y manifestaciones “ata que se faga realidade a atención aos nosos rapaces e volvamos a dispoñer duns servizos de calidade”. El colectivo considera que “non existe un compromiso serio por parte da Consellería de Sanidade que nin sequera se reuniu coas asociacións denunciantes”.
La presidenta de la Asociación Plataforma Veciñal de Sanxenxo, María Camiña Vázquez, agradece a la Valedora do Pobo su implicación en la resolución de la falta de pediatras que trasladaron desde Sanxenxo. “Non lle valeu a primeira resposta da Consellería de Sanidade e non lle quedou outra que volver reclamar datos por dúas veces máis”, asegura
Yes precisamente la respuesta de la Valedora do Pobo, Milagros Otero, lo que anima a la plataforma a continuar reclamando la mejora de los servicios sanitarios en el centro de salud de Baltar.
Exigen un “compromiso serio e firme” con fecha de realización de la reposición del personal necesario en el centro de salud del que se dejó de disponer por bajas, jubilaciones y vacaciones, así como un médico con conocimientos en pediatría a mayores en el centro de Baltar para que queden cubiertas las citas pediátricas de 8 a 22 horas.

Respecto a la ambulancia medicalizada, “Xa coa resposta da Valedora nos decatamos de que as premisas nas que se basearon ambas administracións están erradas, pois a nosa solicitude vai encamiñada a que se restitúa un servizo que estaba vixente no ano 2000, polo que a ambulancia medicalzada situada no PAC de Baltar daba cobertura á zona de Salnés, e non só ao Concello de Sanxenxo”. Además, insisten en que “os datos proporcionados pola Consellería de Sanidade só fan referencia á poboación do Concello, ademais de que non son datos uniformes e nin sequera referidos ao mesmo ano”.
Cabe recordar que esta misma semana Sanidade se comprometía ante la Valedora a estudiar fórmulas que permitan mejorar la asistencia pediátrica en los centros gallegos de salud y, especialmente, en el de Baltar, a raíz de las críticas por la ausencia continuada de pediatras en este centro de salud de Sanxenxo.
Sanidade atendía así la recomendación remitida por la defensora el pasado 8 de enero, consecuencia de quejas llegadas de diferentes puntos de Galicia en demanda de la atención continuada de pediatras en atención primaria. La Valedora do Pobo, Milagros Otero, cree que el Servizo Galego de Saúde deber garantizar a los niños gallegos a atención por un especialista de manera continuada. La respuesta de Sanidade no convence a la Plataforma Veciñal.

La Plataforma Veciñal mantendrá las protestas para exigir mejoras en el centro de salud de Baltar

Te puede interesar