La Plataforma Veciñal de Sanxenxo censura un post de Telmo Martín en el que le llama “marca engañosa”

La Plataforma Veciñal de Sanxenxo salió ayer al paso de las críticas realizadas por el regidor, Telmo Martín, al colectivo en su perfil de Facebook. El alcalde dedica un post de su muro a la “falsa plataforma vecinal” y asegura que se trata “una marca engañosa que utiliza Marea en Sanxenxo para camuflar sus  críticas partidistas”. Unas acusaciones que la Plataforma Veciñal tachó ayer en un comunicado de prensa de difamación y de calumnia. “Esta asociación de índole municipal non representa a ningunha marca política en concreto senon que se fai eco das queixas e problemas dos veciños e veciñas.
Sempre se solicitaron citas co Concello para chegar a un entendemento ou ben presentamos a correspondente instancia denunciando a problemática en cuestión”, apunta. En la misma línea, aclaran que “na asociación Plataforma Veciñal Sanxenxo non pedimos carné de afiliación política a ningún dos nosos socios, eso si, pedimos coherencia nas perticións e que estea demostrada a súa necesidade”. 
Respecto a sus principales reivindicaciones y denuncias sobre las deficiencias del centro de salud de Baltar, Martín asegura que “la engañosa plataforma califica de desastre las mejoras del centro de salud de Baltar. Es la única salida que se les ocurre porque preferirían que no se hiciera nada. Si no hay pediatras disponibles en Galicia y España y hay que sustituirlos con médicos de familia con formación en puericultura, por cierto, iguales a los que les atendieron a ellos cuando eran niños, les parece inaceptable”.
Una afirmación a la que el colectivo responde con contundencia. “Tendo en conta que a propia Valedora do Pobo defende a nosa queixa, é ela tamén un representante encuberto dun partido da oposición? As máis de 4.000 persoas que asinaron a petición tamén son da oposición? O  señor Telmo quere enfangarnos con teorías conspiranoicas e confabuladoras en vez de solventar os problemas dos veciños de Sanxenxo.
Cando se refire a que nós fomos atendidos por médicos de familia cando eramos nenos e era boa solución, que quere dicir con eso? Que temos que renunciar aos dereitos obtidos e volver á sanidade da época do franquismo?”.
Respecto a la ambulancia medicalizada, el regidor critica la exigencia de una medicalizada durante todo el año en Sanxenxo. “Exigen que la ambulancia medicalizada permanezca en Sanxenxo todo el año, pero sin decir a que otra zona se la quitarían, porque solo hay diez en toda Galicia. Y todo esto lo exigen políticos de Marea que desde 2015 gobiernan grandes ciudades de Galicia con los resultados conocidos por todos”, señala.
El colectivo vecinal le recuerda una reunión mantenida con el regidor en la que aseguran que . “ao falar da ambulancia medicalizada, propuxo que pagaramos entre todos os concellos do Salnés o custe dunha, cando sabe, ou debería saber, que esa non é competencia dos concellos senon autonómica. Iso por un lado, e por outro, que deixe de enganar á xente, pois a ambulancia medicalizada que está dispoñible durante o verán no Centro de saúde e PAC de Baltar, non se lle saca a ningunha área, senon que pasa a estar estacionada e sen usar o resto do ano.O problema é que non están dispostos a invertir en sanidade pública: Nin en ambulancia, nin en atención pediátrica, nin en cubrir baixas... Se lle fan dano as nosas queixas xa sabe o que toca...”. l

La Plataforma Veciñal de Sanxenxo censura un post de Telmo Martín en el que le llama “marca engañosa”

Te puede interesar