El Pleno rechaza pedir a Rajoy que utilice el topónimo oficial de Sanxenxo

El Pleno rechaza pedir a Rajoy que utilice el topónimo oficial de Sanxenxo
La edil nacionalista, Sandra Fernández, durante un Pleno de Sanxenxo | g.s.

El Pleno rechazó ayer la moción presentada por el BNG y defendida por Sandra Fernández en la que se instaba al gobierno de Sanxenxo a enviarle al presidente del gobierno, Mariano Rajoy, una copia de la Lei de Normalización Lingüistica así como una queja formal de la Corporación para que pronuncie correctamente el topónimo oficial del municipio, Sanxenxo en lugar de “Sangenjo”. La edil nacionalista aludió a un tuit del presidente del gobierno que fue retuiteado hasta en 436 ocasiones en el que empleaba “Sangenjo” y lo comparó con la escasa repercusión que obtuvo el hastag meencantasanxenxo# con “apenas dez me gustas e tres retuits”.
La moción fue rechazada por el gobierno y el regidor, Telmo Martín, llegó a calificar de “chorrada” la propuesta. “Non o vamos a facer porque non me parece correcto nin tampouco serio. E unha chorrada”, espetó. El regidor se encargó de dar la réplica a Fernández Agraso que pidió respeto a los temas que se tratan en Pleno. “Ao mellor para vostede é máis importante o prezo do ladrillo, pero hai moitos veciños de Sanxenxo e galegos que nos parece importante que non se menosprece o nome do noso municipio”, incidió la edil nacionalista.
Martín que reconoció que “na intimidade” le tiene pedido al presidente del gobierno que diga Sanxenxo reprochó al BNG que “non traian temas de calado que sirvan para mellorar a calidade dos veciños”. Respecto a la repercusión, el alcalde aseguró que “se soubera que se digo Sangenjo vai a vir máis xente a Sanxenxo pois teña seguro que o diría”. El alcalde también ninguneó las recomendaciones que la edil nacionalista, Sandra Fernández, realizó a la concejala de Igualdade, Silvia Freire, sobre el Plan de Igualdade que fue aprobado por unanimidad. “Son cousas pequenas como utilizar linguaxe non sexista ou que as listas nos tribunais sexan paritarias. Tamén lle diría que estea pendente sobre as preguntas nas entrevistas de traballo que non sexan persoais. A igualdade na educación e moi importante e ensinar aos rapaces o respeto ao que cada un queira ser”, apuntó. El regidor acusó a la edil nacionalista de “falar para os medios” y restó importancia al contenido de sus sugerencias. “Temos preocupacións grandísimas e hai auténticas chorradas. Non falamos con claridade falamos para os medios de comunicación. Agora non prima a intelixencia senón se es muller”, dijo. “Eu quixen facer unha lista só de mulleres e non me deixaron. Eu estou a favor da igualdade porque as mulleres estiveron discriminadas dende hai moitos anos”, apuntó. El regidor cerró el turno de intervenciones haciendo referencia a que “as políticas de esquerdas sempre valen, pero o que di a dereita non” en respuesta a la intervención de Fernández Agraso en la que hizo un repaso de la postura del PP en materia de igualdad. “A política do PP en igualdade foi nefasta. Votou en contra do divorcio, do aborto, do matrimonio homosexual e incluso recurriron ao Constitucional”.

El Pleno rechaza pedir a Rajoy que utilice el topónimo oficial de Sanxenxo

Te puede interesar