El polígono de Nantes, 12 años de proyectos truncados

El polígono de Nantes, 12 años de proyectos truncados
Copia de Diario de Arousa-2016-05-11-013-9bbb3dda

Más de doce años de espera para que el que podría ser, sin duda, uno de los principales motores económicos de Sanxenxo, el polígono de Nantes. Muchas noticias desde su aprobación en 2003, pero pocas buenas. 
Manuel Otero Pombo sabe de lo que habla, lo hace como empresario afectado y como vecino. “A pesar de que este suelo delimitado estaba formado por 782 parcelas e 364 propietarios diferentes chegouse a un acordo co 100% dos propietarios”, subraya. Y es que fue una época de esfuerzos y de cesiones por “un ben común” y por importantes proyectos que nunca llegaron a materializarse. Un parque que cuenta con una superficie de 650.000 metros cuadrados, de los que 280.000 son públicos y de los que el Concello está ya haciendo uso. “Sabemos e vemos a diario que o Concello vén facendo uso do seu 10% dende o 2008: Cedeulle a Fenosa unha parcela de servizos urbanos, incautou un aval en 2011 de máis de dous millóns e medio de euros, suficientes segundo informes técnicos nese momento máis que suficientes para acabar a urbanización”, apunta Pombo.
Sin embargo, el abandono del polígono empresarial es evidente. “Como veciño de Nantes me  pregunto se non temos dereito a disfrutar de todas estas zonas públicas, a que se limpen as parcelas,  a que se acaben as obras e poder ter un emprego neste ámbito e a que se lle deixe de chamar polígono privado tras ceder case a metade do solo e ter gastado máis de 15 millóns de euros”,  incide Pombo.

El polígono de Nantes, 12 años de proyectos truncados

Te puede interesar