El PP acusa a Giráldez de "dedazo" y sobrecoste en el contrato de basura

El PP acusa a Giráldez de "dedazo" y sobrecoste en el contrato de basura
El equipo popular meisino | cedida

El PP de Meis carga contra la alcaldesa, la socialista Marta Giráldez, después del revés judicial que invalida la adhesión del municipio al contrato mancomunado de recogida de basura. 

 

La concejala y candidata popular, Marta Lucio, habla de un "contrato a dedo" que "custa aos veciños de Meis un 65 % máis". "Polo mesmo servizo, o Concello está pagando 82.000 euros máis ao ano que co anterior contrato", afirman los populares. Para añadir que “a alcaldesa ten que explicar por que adxudicou a dedo un contrato que sabía que prexudicaba economicamente aos veciños”.

 

Es más, en el PP señalan que el posible sobrecoste del servicio podría ascender a unos “410.000 euros”, si se tiene en cuenta el cómputo anterior para el total de los cinco años de duración del contrato. 

 

Lucio valora la sentencia conocida esta semana, indicando que "o xulgado vén a ratificar o que vimos advertindo no PP desde hai tempo, que hai unha xestión nefasta e falta de transparencia na adxudicación do contrato".

 

“Marta Giráldez debe pedir desculpas aos veciños, explicarlles por que adxudicou a dedo un contrato que sabía que lles prexudicaba economicamente, asumir os seus erros e defender os intereses de Meis”. Además, considera "sorprendente" que la también presidenta de la Mancomunidade avance que se recurrirá la decisión judicial, "cando o que tería que facer é iniciar un procedemento xusto, transparente e que sexa beneficiosos para o concello e para os veciños”. 

 

Un “desastre”

Desde el PP subrayan que “ningunha empresa quixo facerse cargo do contrato de recollida de lixo que sacou a concurso o Concello de Meis” porque esta licitación, afirman, “era un desastre”. 

El PP acusa a Giráldez de "dedazo" y sobrecoste en el contrato de basura

Te puede interesar