El PP afirma que la licencia de la Pousada se retrasó a propósito cuatro años

El PP afirma que la licencia de la Pousada se retrasó a propósito cuatro años
Diario de Arousa-2019-02-16-011-f2660fb1

El PP de Ribadumia cargó ayer con dureza contra el tripartito y, en especial, contra el alcalde, David Castro, al que consideran “responsable máximo” de una “manobra de entorpecemento da posta en marcha da Pousada”. 

Los populares están convencidos de que el retraso a la licencia y a la apertura fue consciente e intencionado para utilizar el retraso como “argumento de ataque gratuito e recurrente á xestión realizada polo PP”. 

Basan su tesis en que la licencia de ocupación, recientemente concedida, llega ahora pero sin que mediase “obra previa algunha” en todo el mandato. Eso, sostienen, “desenmascara a estratexia política de David Castro e a Deputación”. 

“Podían dar licencia dende o primeiro momento e preferiron retrasala catro anos para ter un argumento de ataque”, insisten los conservadores. 

Indican que “o proxecto de modificación ao que tantas veces fixeron referencia quedou presentado antes da saída de Salomé Pena da Alcaldía. Faltaba aprobalo”. Pero en lugar de ello, la Diputación “gastou 15.000 euros en retocar ese proxecto para poder insistir no mal que o PP fai as cousas”. El motivo alegado para esa modificación: Que existían irregularidades en el documento. 

No obstante, desde el Partido Popular insisten en que las supuestas ilegalidades fueron presentadas ante la Fiscalía y esta archivó el caso al no ver indicio alguno de ilícito. 

Igualmente, lamentan que el gobierno provincial anunciase primero una inversión necesaria de 500.000 euros para poder “legalizala”, cantidad que “meses máis tarde” se redujeron a “250.000 euros”. Eso sí, “os veciños saben que na Pousada non se moveu unha pedra”. 

Por ello, valoran que “catro anos despois, estamos no punto de partida, pero coa certeza de que David Castro e o seu equipo non son quen de defender os intereses dos veciños”.

El PP afirma que la licencia de la Pousada se retrasó a propósito cuatro años

Te puede interesar