domingo 12.07.2020

El PP califica de “esperpento” el intento fallido de gobierno tripartito

Aragunde incide en que PSOE y Somos “están preocupados por levar un cacho do pastel e non polos veciños”

El grupo del Partido Popular durante el pleno de investidura | mónica ferreirós
El grupo del Partido Popular durante el pleno de investidura | mónica ferreirós

El portavoz del Partido Popular de Cambados, Luis Aragunde, tilda de “esperpento” las negociaciones que tras el pleno de investidura llevó a cabo la izquierda para desembocar en un fallido gobierno tripartito. El conservador incide en que “o único que moveu a estes grupos dende o primeiro momento foi impedir un goberno do Partido Popular” y asegura que “non hai proxecto nin hai un acordo de ningún tipo pensando nos veciños”. Aragunde entiende que las formaciones que intentan formar un gobierno estable en Cambados están “dando un espectáculo lamentable” y asegura entender la postura del BNG y de su portavoz, Víctor Caamaño, que anunciaba estos días que se quedará en la oposición después de que el Partido Socialista rompiese las negociaciones.


“Están moi subidos porque subiron un edil o PSOE e outro Somos e pretende rirse do BNG. Eu entendo perfectamente a postura de Víctor Caamaño”, asegura el conservador. Es más, va más allá y advierte que “neses dous grupos hai xente moi complicada e resulta difícil gobernar”.


Aragunde incide en que “nós estamos expectantes e tamén sorprendidos vendo todo o que están facendo. Está claro que non teñen capacidade de diálogo e que non hai entendemento na esquerda”. El popular recuerda que “cando houbo outras investiduras co PP no goberno este Concello seguiu traballando ao día seguinte e aquí o que se está a percibir é unha parálise absoluta”. De hecho indica en este sentido que “están máis pendentes todos en coller un pedazo do pastel que en atender aos veciños de Cambados”.


Por el momento la alcaldesa, Fátima Abal, no ha firmado el decreto de Alcaldía en el que se reflejarán las áreas de gobierno que corresponden a cada uno de los siete ediles que conforman este gobierno bipartito. Una vez firmado este documento tendrá que convocar el pleno organizativo y llegar a acuerdos para poder aprobar sus liberaciones o salarios, de los que todavía no se sabe absolutamente nada. Eso sí, la regidora socialista incidió estos días en que su intención es que esta misma semana quede firmado el decreto y poder convocar la sesión plenaria en breve.

Comentarios