jueves 21.11.2019

El PP señala al bipartito como responsable del retraso de los semáforos de Vilariño

Acusan al nuevo edil de Obras de “descoñecer” la situación y de que debe gestionar un boletín con Fenosa
Una vista de los dispositivos lumínicos, que siguen sin funcionar meses después de su instalación | gonzalo salgado
Una vista de los dispositivos lumínicos, que siguen sin funcionar meses después de su instalación | gonzalo salgado

El PP de Cambados responsabiliza al gobierno local bipartito de la demora en el encendido de los semáforos de Vilariño. El grupo que lidera Luis Aragunde señala que la obra de instalación se concluyó en junio, “enviando en xullo a Xunta o boletín de Fenosa-Gas Natural ao Concello de Cambados, sendo a entidade local quen ten a responsabilidade neste momento de axilizar a tramitación”, consideran.

“Son as súas obrigas”
Por ello, los conservadores pidieron ayer públicamente al edil de Obras que “se informe antes de facer manifestacións erróneas dun asunto que está neste momento dentro das súas competencias”. “Mal empeza este concelleiro”, opinan, “non sabemos como xestionaba na Costa da Morte, pero aquí, de momento, amosa que vén facer máis política contra a Xunta, en vez de enterarse de  cales son as súas obrigas”, añadieron. 

Además, afirman que el PP siempre estuvo en este asunto “ao lado dos veciños, colaborando na xestión entre eles e a Xunta”. Es más, mantienen que cuando los residentes de Viñariño fueron al Ayuntamiento a solicitar que se tramitase esta mejora de los semáforos y pasos de peatones “a contestación dende o cuatripartito foi darlle as espaldas aos veciños, dicíndolle que fosen á Xunta a pedilo”.

Por todo ello, desde el PP decían ayer no salir de su “asombro” con las manifestaciones “do recén chegado concelleiro do PSOE”. “Parece que a súa compañeira a alcaldesa non lle explicou” el asunto de los semáforos, puesto que, insisten, el edil “ata hai pouco era concelleiro dun pobo da Costa da Morte”.

Comentarios