jueves 24/9/20

El PP sostiene que Cacabelos pidió una subida al Catastro

El Partido Popular mantiene que el gobierno socialista solicitó al Catastro una subida de los valores de las propiedades de los grovenses en un 10% para compensar la rebaja del tipo impositivo que había hecho el Estado.

Miguel Pérez, edil del PP	d.a.
Miguel Pérez, edil del PP d.a.

El Partido Popular mantiene que el gobierno socialista solicitó al Catastro una subida de los valores de las propiedades de los grovenses en un 10% para compensar la rebaja del tipo impositivo que había hecho el Estado. “Resulta penoso seguir escoitando ao alcalde tratando de enganar a tódolos veciños. Esperamos a que nos entregue o máis axiña posible un documento que lle solicitamos e que demostra que o PP ven mantendo dende hai semanas: O alcalde súbelle o valor catastral as propiedades dos grove”, apuntan en una nota de prensa. Los populares tachan de “gravísimo” y se muestran sorprendidos de que esto “non cause un efecto de rexeitamento máis importante por parte dos afectados”.
En la misma línea, señalan que “cánsase de afirmar que o tipo impositivo xa o baixou do 0,63 ao 0,58 e iso é mentira. Os recibos que se pasaron aos veciños neste 2016 son do mesmo importe que os pagados no ano pasado”.

Comentarios