El proyecto de ejecución del auditorio despierta el interés de 41 empresas en menos de quince días

El proyecto de ejecución del auditorio despierta el interés 
de 41 empresas en menos de quince días
La presidenta de la Diputación, Carmela Silva, visitó ayer la parcela del futuro auditorio junto el alcalde y miembros del gobierno

El proyecto de ejecución del auditorio de O Grove ha despertado una gran expectación entre las empresas posibles adjudicatarias de la obra. Y es que en menos de quince días de su salida a concurso, un total de 41 empresas se han interesado por los trabajos. Así lo aseguró ayer el regidor meco, Jose Cacabelos, durante la visita de la presidenta de la Diputación, Carmela Silva, a O Grove para conocer in situ los terrenos en el que se desarrollará el futuro auditorio, financiado con 1,5 millones del Plan de Reequilibrio y medio millón de euros del Plan Concellos. Esta nueva infraestructura cultural, según declaró Silva, está pensada para dar cumplimiento a una demanda histórica de O Grove, que lleva más de cuarenta años esperando por un auditorio para dar cabida a los eventos culturales en la villa.
Carmela Silva asegurou que el auditorio multiusos y aula de música de O Grove “trátase dun proxecto moderno, vangardista, innovador, que da resposta a unha demanda histórica da veciñanza da vila”. En este contexto, la presidenta provincial aprovechó la ocasión para felicitar al gobierno local por “investir os recursos da Deputación en equipamentos tan importantes como son os relacionados coa cultura e con facela accesible á cidadanía”.
Además, Silva destacó que elproyecto “pensa tamén no futuro”, ya que va a permitir urbanizar y acondicionar una zona muy importante de O Grove. La presidenta de la Diputación destacó que “o Grove é un dos concellos da provincia que ten unha visión máis clara de que concello quere construír e cada unha das obras e actuacións que pon en marcha ten que ver con este modelo: un modelo pensado para as persoas, moderno, que está a permitir configurar unha vila con todos os servizos e todos os dereitos”.
Por su parte, el alcalde do Grove agradeció al gobierno de Carmela Silva las inversiones que está aportando al municipio. “Seis millóns de euros en tres anos, unha cifra que quero recalcar porque converte á Deputación na administración que fixo o maior investimento nun período tan curto de tempo”, manifestó Cacabelos.
También hizo hincapié el alcalde meco en el respeto respecto á autonomía municipal do novo goberno da Deputación. “Por fin temos unha Deputación moderna, do século XXI, que considera que os concellos somos maiores de idade e temos criterio e capacidade para investir os cartos, cousa que antes non acontecía xa que tiñamos un rei mago gobernando na provincia que outorgaba os recursos segundo lle apetecía e nos dicía onde facer os investimentos”, aseguró. Cacabelos explicó que en estos momentos el proyecto del auditorio se encuentra en proceso de licitación. “Onte había 41 empresas que tiñan consultado os pregos así que agardo que no mes de setembro poidamos vir ata aquí a poñer a primeira pedra e comezar a facer realidade un sono que levan esperando máis de 40 anos as veciñas e veciños”, manifestó el alcalde de O Grove.
El proyecto del auditorio tiene un coste total de 4,3 millones de euros de los cuales el 44% los aporta la Diputación de Pontevedra y el 56% el Concello. “O investimento da Xunta de Galicia é moi fácil de calcular porque é do cero por cento. A diferencia da reunión que mantiven coa presidenta da Deputación, con todo facilidades, cando fixen o mesmo co conselleiro de Cultura o que me dixo foi que eles non están para investir en auditorios”, dijo el alcalde. l

El proyecto de ejecución del auditorio despierta el interés de 41 empresas en menos de quince días

Te puede interesar