El PSOE reclamará en el Congreso 1,7 millones de inversión en Cambados

El PSOE reclamará en el Congreso 1,7 millones de inversión en Cambados
Diario de Arousa-2014-10-10-011-f5c2c4ab_1

El Grupo Socialista en el Congreso de los Diputados presentó esta semana diversas enmiendas a los Presupuestos Generales del Estado para el año 2015, a los que el secretario general del PSOE se refirió como “electoralistas, inverosímiles e injustos”.
Fátima Abal, portavoz municipal socialista, denuncia que “unha vez máis o Partido Popular esquécese de Cambados”, incidiendo en que “dende que Mariano Rajoy é presidente do Goberno, Cambados está nunha situación de marxinación da que Luis Aragunde é responsable directo por non defender o seu concello ante o seu propio partido”. Abal resalta que “seremos os socialistas os que defendamos” al municipio en el Congreso de los Diputados, presentando enmiendas a los presupuestos en las que reclaman inversiones por un valor total de 1,7 millones.
Solicitarán, una vez más, la construcción de un nuevo cuartel de la Guardia Civil, “aínda que sabemos que o PP non o quere. Non o quixo cando o anterior goberno o orzamentou e non o quere agora ao non aceptar as enmendas presentadas ano tras ano polo PSOE”, lamenta la concejala cambadesa. La inversión en esta obra rondaría el millón de euros.
Además del cuartel, los socialistas también solicitarán que el Gobierno central aporte 500.000 euros para el saneamiento de la villa, “pois, segundo palabras de Aragunde no último Pleno, o Concello non dispón do orzamento necesario para facelo, unha mostra máis da súa mala xestión”, asevera Fátima Abal.
La tercera enmienda del PSOE relacionada con Cambados se refiere a la cubierta de la piscina municipal. Abal dice sobre ella que “é fundamental arranxar unha cuberta que ano tras ano provoca que o Concello asuma unhas facturas en enerxía elevadísimas”. Con la obra se garantizaría, además, “a viabilidade futura do complexo do Pombal”.
Fátima Abal asegura que “os socialistas estaremos sempre en todas as administracións defendendo inversións para Cambados e colaborarei man a man con todos os deputados socialistas para conseguir que o PP invirta” en el municipio.

El PSOE reclamará en el Congreso 1,7 millones de inversión en Cambados

Te puede interesar