El PSOE reivindica el “diálogo” y la “coherencia” como su aval electoral

El PSOE reivindica el “diálogo” y la “coherencia” como su aval electoral
El PSOE presentó su candidatura en la Casa da Cultura Manuel Lueiro Rey | cedida

El PSOE de O Grove dio a conocer ayer en un acto público al equipo que acompañará a José Cacabelos en su camino a la reelección el próximo 26 de mayo. Un equipo “exactamente igual a calquera veciña ou veciño desta vila”, defendió el candidato socialista, “con capacidade e ilusión para sacar adiante proxectos que transformen a vila e avancen cara o futuro”.


Acompañado por la presidenta de la Diputación, Carmela Silva, y tras la introdución por parte de Emma Torres, concejala de Cultura y secretaria de organización que ya anunció que no repetiría en la lista por motivos profesionales, Cacabelos aseguró haber “transformado a vila dando prioridade ás persoas”, explicando que desde el primer momento dieron cumplimiento al que había sido su lema de campaña, “Outro xeito de facer política”, que implica contacto directo con los vecinos. “Hai que escoitala, estar con ela e ter a capacidade de transformar as ilusións e os proxectos que nos trasladan á realidade; ese é o traballo da política municipal”, sostuvo.

Cacabelos hizo referencia a “os máis de 30 encontros” con los vecinos realizados durante este mandato “onde a veciñanza sempre puido preguntar, criticar e aportar”. “Nós non tivemos que esperar a maio para realizalos, como fan a maioría de partidos. Ao mes seguinte de empezar a gobernar fixemos a nosa primeira charla diante de 200 veciñas e veciños”, una tónica que se mantuvo durante el resto del mandato.

“Consideramos que este goberno que tivo O Grove foi coherente, que aportou estabilidade e tranquilidade e que tomou decisións por e para os veciños”, defendió el candidato a la reelección, resaltando que ahora toca “ás veciñas e veciñas facer unha valoración”.

“Fronte a paixón pola defensa dun pobo non hai atranco que poida frear a un alcalde”. Así de tajante se mostró la presidenta de la Diputación, Carmela Silva, al valorar la “grande acción de goberno” llevada a cabo por Cacabelos “aínda tendo en contra a Portos e á Xunta, que puxeron miles de atrancos para intentar frear ao Grove”. Silva denunció como el PP pretendió que O Grove “perdera a financiación da Deputación para o Auditorio Municipal”. “Iso é imperdoable”, señaló. “O Grove mellorou nestes anos do goberno de Cacabelos”, expuso Silva, para enumerar el impulso a la economía, la proyección a nivel nacional e internacional o la apuesta por la calidad como pilares del equipo del gobierno, cuyo mayor reflejo fue la Festa do Marisco, “que mellorou substancialmente, algo que é recoñecido dentro e fóra do Grove”. También apuntó la presidenta a la “transformación urbana” sufrida por el municipio durante este último mandato.

El PSOE reivindica el “diálogo” y la “coherencia” como su aval electoral

Te puede interesar