SAL ve “rencor” en las críticas de Rodríguez Búa a la legalización de la casa del hermano de Daniel Fernández

SAL ve “rencor” en las críticas de Rodríguez Búa a la legalización de la casa del hermano de Daniel Fernández
Daniel Fernández ayer durante la rueda de prensa | d.a.

SAL atribuye las críticas de Vanessa Rodríguez Búa a la legalización de la casa del hermano del concejal, Daniel Fernández, al “rencor de haberse equivocado e non respectar a decisión da maioría” cuando la agrupación liberal cedió la Alcaldía al PP. El edil de Infraestructuras, Daniel Fernández, compareció ayer junto al teniente alcalde, Gonzalo Pita, para responder a la concejala no adscrita que atribuyó esta legalizacion de la estrcutura al pacto de gobierno. “O meu irmán o único delito que cometeu é ter un irmán concelleiro”, aseguró Fernández que subrayó que no darle luz verde a esta legalización “si que sería prevaricar porque é un dereito que lle asiste a un cidadán”. En la misma línea, incidió en que su hermano cuenta con todos los informes preceptivos para llevar a cabo un cámping turístico de segunda en una parcela de 3.114 metros cadrados . “Trátase dun proceso regrado que non se pode manipular e non entendo o que quere dicir cando di que o pacto de goberno foi po eoutro tipo de intereses”, afirma. Para Daniel Fernández, su excompañera de SAL buscar hacer “dano persoal” y “desprestixiar” su imagen política.


El concejal de SAL explicó que “como en outros moitas legalizacións que se están producindo en Sanxenxo” se dará traslado a la APLU de esta licencia y que lo previsible es que la estructura se libre de la piqueta. “Vanessa Rodríguez debe mirarse e reflexionar sobre o que está a facer. Supoño que está doida por quedrse fóra do pacto”, aseguró.


Fernández explicó que el proceso de legalización de esta estructura se remonta a 1994. “Contaba cunha autorización previa, pero por un erro paralizouse a obra”, señaló.

“Desesperación”
Para Gonzalo Pita, las palabras de Vanessa Rodríguez Búa encierran “desesperación” y querer “facer dano”. Una vez más, el rteniente alcalde de Sanxenxo recalcó que el “pacto de goberno foi un éxito rotundo no que gañaron todos os veciños e está chea de rencor por haberse equivocado e non respetar a maioría de SAL en asamblea”.

Considera que Rodríguez Búa “non está a altura das circunstancias” y que el propietario de la vivienda “exerceu o seu dereito e o que é legal non é vergonzoso”.

Pita cree que su excompañera de SAL no es “capaz de pasar páxina” y que solo busca “rédito electoral”. El teniente alcalde de Sanxenxo y candidato a la Alcaldía por SAL asegura que “Rodríguez non foi capaz de pasar páxina e cumprir un programa electoral”. Pita y Fernández dieron ayer por concluidas las explicaciones sobre la legalización de la vivienda y no temen que este asunto pueda enturbiar la campaña política. “A lei que permitiu a legalización foi antes do pacto polo que non nos preocupa que sexa un etma que saque a oposición en campaña. Facelo é de ser mala, mala persoa”, concluye Gonzalo Pita.

SAL ve “rencor” en las críticas de Rodríguez Búa a la legalización de la casa del hermano de Daniel Fernández

Te puede interesar