SANXENXO-El BNG tilda de “burla” que Ethel Vázquez estudie nuevos proyectos “cando non mantén o que xa hai”

SANXENXO-El BNG tilda de “burla” que Ethel Vázquez estudie nuevos proyectos “cando non mantén o que xa hai”
Diario de Arousa-2015-04-22-014-dd59e988

A David Otero, portavoz y candidato del BNG a la Alcaldía, le resulta lamentable que el Partido Popular utilice el mal estado de los viales de Sanxenxo como argumento de precampaña.
El nacionalista tildó ayer la visita cursada el sábado por la conselleira, Ethel Vázquez, a Sanxenxo como “unha burla a tódolos veciños”.
Se refiere concretamente a la presencia de Vázquez en la Avenida Luis Rocafort, en la que la Diputación ha comprometido una inversión que supera el millón de euros para la reforma de todo el vial. Telmo Martín mostró a la conselleira la necesidad de hacer un túnel bajo la rotonda situada frente a la estación de autobuses para desviar el tráfico. Pero esto será en una segunda fase.
“Hai catro anos, nesta misma carretera produciuse outra promesa electoral: a realización dun aparcamento soterrado sobre a calle Luis Rocafort. Non só non se fixo, senón que agora mesmo a estrada está prácticamente desfeita”. El nacionalista se pregunta a cuánto ascenderá la actuación en este vial que anuncia ahora el PP y estima que, túnel incluida, supere los dos millones de euros. “Resulta insultante que veñan falar destes investimentos ficticios cando ata agora non se preocuparon nin de conservar o que xa hai”.
En este sentido, David Otero recuerda a la conselleira y al Partido Popular que la calle Progreso es de competencia autonómica. “Actuar nesa rúa si que é una prioridade inaplazable, porque rexistra unha forte intensidade de tráfico durante todo o ano”. De su mal estado se quejan vecinos, usuarios y sobre todo los comerciantes que tienen sus establecimientos en este vial.
Otro ejemplo utilizado por el nacionalista es el estado de la 504, que une Sanxenxo con Vilalonga. “O único que fixeron neste tramo foi tapar as grietas existentes no asfalto, converténdoa ainda en máis perigosa”.
Para David Otero esto son solo algunos de los muchos ejemplos que avalan a Ethel Vázquez, “que supoño que veu a Sanxenxo en calidade de responsable do PP para apoiar ao seu candidato e non como conselleira de Medio Ambiente, para presentarse diante dos veciños de Sanxenxo con un proxecto que leva un retraso de polo menos quince anos”.
Y si el estado de estos viales le parece lamentable, más grave le resulta la situación de la PO 308. David Otero también recuerda la presencia, hace cuatro años en las proximidades de A Lanzada, del antecesor en el cargo de Ethel Vázquez, Agustín Hernández, “prometéndolle aos veciños que a obra se licitaría en cuestión de días e que había un orzamento de dez millóns de euros para executala toda de inmediato”.
Cuatro años después el portavoz nacionalista destaca que la realidad es bien diferente. “Os peatóns seguen xogándose a vida nunha estrada que non ten beirarrúas” y los hosteleros siguen esperando poder ofrecer aceras a sus clientes. “Desglosaron o proxecto en fases para poder asumilo, para ao final non facer nada de nada”. “Non é presentable que veñan aquí a facer propaganda”, concluye David Otero. n

SANXENXO-El BNG tilda de “burla” que Ethel Vázquez estudie nuevos proyectos “cando non mantén o que xa hai”

Te puede interesar