El Sergas descarta el pediatra de urgencias y la ambulancia medicalizada en Baltar

El Sergas descarta el pediatra de urgencias y la ambulancia medicalizada en Baltar
El PAC de Baltar carece de pediatra de Urgencias d.a.

El Sergas descarta dotar de un pediatra de urgencias y de una ambulancia medicalizada al PAC de Baltar. En respuesta a las demandas cursadas por la Plataforma Veciñal de Sanxenxo y la Federación de ANPA O Con, la Consellería de Sanidade responde que “non se xustifica a dispoñibilidade de ambulancia medicalizada fóra dos meses de xullo e agosto” e incide en que “ ao longo de 206 tan só en dez ocasións foi necesario o emprego de recursos alleos á rede de transporte sanitario urxente por ocupación dos recursos da propia rede”.

En cuanto a la posibilidad de dotar al PAC de un pediatra exclusivo para urgencias, apuntan que “nin nesta área nin en ningunha outra está dotado de este servizo” y apuntan al “hospital provincial dotado dos medios e profesionais máis adecuadas para atender a toda a poboación infantil de área e que mantén unha isocrona que garante esta atención coa mellor calidade asistencial para esta poboación que son de especial vulnerabilidade”.

El Sergas indica, en cuanto a la sustitución del pediatra jubilado, que “actualmente” no disponen de este tipo de especialistas, pero que a pesar de eso, la formación de los médicos de familia es “sólida neste campo xa que a atención infantil figura dentro das competencias da especialidade e de feito, en practicamente todos os países do noso entorno, esta prestación corre unicamente ao seu cargo, incluso algún deles son ademais puericultores”. Finalmente, Sanidade remata su escrito de respuesta señalando que la actividad y dotación del PAC de Baltar-Sanxenxo es muy similar a la de otros concellos, al igual que la dotación de recursos asistenciales manteniéndose dentro de los “parámetros axeitados” para garantizar una asistencia sanitaria de calidad. También subraya que Galicia “é pioneira e está a cabeza en canto ao rexistro de toda a actividade asistencial”.

El Sergas descarta el pediatra de urgencias y la ambulancia medicalizada en Baltar

Te puede interesar