Somos En Marea denuncia una nueva tala de árboles del Concello en Bordóns

Somos En Marea denuncia una nueva tala de árboles del Concello en Bordóns
diario de arousa-2018-05-12-015-506656bf-p

Somos En Marea Sanxenxo denunció ayer una nueva tala de árboles en Bordóns que se suma a la llevada a cabo en Punta Vicaño. “O comezo desta tala intensiva de árbores en propiedades municipais, comezou hai un mes nun lugar menos visible para a maioría das persoas no monte veciñal de A Lamela (Bordóns). Queremos lembrar que é un monte de propiedade municipal pero cuxos beneficios ou usufructos corresponden aos veciños do lugar”, apunta. Desde Somos En Marea Sanxenxo critican la respuesta del concejal Alfonso Rea cuando los vecinos le preguntaron por la actuación. “A primeira resposta foi que era para costear a mellora do campo de fútbol do Dorrón. Ante o malestar dos veciños, sobre todo por non telos consultado, mudou de versión e comentou que coma os veciños se negaran a limpalo, que se puxeran en contacto cuns fragueiros para que o limpasen a cambio da leña”, apunta.
Ante esta situación, Somos En Marea Sanxenxo pide la dimisión de la “cúpula do goberno pois usa o concello como o seu feurdo e nos trata como se foramos os seus servos, aos que no da explicacións nin tampouco pensa darllas Asimismo, invita al gobierno a que hagan públicos los informes que avalan esta actuación tanto en Punta Vicaño como en Bordóns.
Gobierno
Por su parte, el Concello de Sanxenxo aseguró ayer que la tala en Bordóns respodne a “trabajos de acondicionamiento de la zona para arreglar la pista polideportiva que se ubica en las proximidades”. Además, inciden en que “en ningún caso se actuó sobre una especie protegida”.
La actuación en el monte A Lamela se realizó hace aproximadamente un mes y Somos En Marea critica que no se hubiese informado. l

Somos En Marea denuncia una nueva tala de árboles del Concello en Bordóns

Te puede interesar