Somos En Marea presenta dos denuncias por la falta de información del parque Panadeira

Somos En Marea presenta dos denuncias por la falta de información del parque Panadeira
Superficie de la pista de baloncesto en el parque Panadeira | d.a.

La formación liderada por Mary Camiña hace en sus denuncias referencia a la solicitud del 13 de septiembre en la que se exponía la posibilidad de modificar el proyecto y tener en cuenta las propuestas vecinales “dada a necesidade de facer unha nova solicitude ao Servizo de MedioAmbiente e Organización do Territorio tras expirar o prazo de catro meses desde a concesión do permiso ata o comezo das obras e o malestar xeral dos veciños e usuarios do parque de A Panadeira”.

Somos En Marea Sanxenxo también interpuso una reclamación ante la respuesta obtenida el 21 de septiembre, por el Servizo Provincial de Costas de Pontevedra tras solicitar, que la autorización para ejecutar el proyecto del parque A Panadeira sea revocada “ao concurrirse en circunstancias de interese xeral dado que a merma de zona verde e protección das persoas, así como os lazos afectivos cara o lugar dos veciños e veciñas deben prevalecer en calquera proxecto, e que se valore a posibilidade de modificar o proxecto e ter en conta as propostas dos veciños”.

Polígono
La otra denuncia interpuesta por la formación está relacionada con la recepción del plígono empresarial de Nantes. Somos En Marea solicitó el pasado 9 de octubre un informe jurídico a Alcaldía que “garantise que o incumprimento do disposto na sentenza nº92/2012, do 12 de abril, do Xulgado do Contencioso-Administrativo nº 3 de Pontevedra non dea lugar a futuros requirimentos xudiciais en detrimento do erario público, asinado polos técnicos municipais competentes". Esta petición no recibió respuesta.

Somos En Marea presenta dos denuncias por la falta de información del parque Panadeira

Te puede interesar