Somos reclama a la Xunta más partidas para desdoblar la Vía Rápida y mejoras sanitarias

Somos reclama a la Xunta más partidas para desdoblar la Vía Rápida y mejoras sanitarias
Diario de Arousa-2019-11-02-009-27b6aaed

La inversión prevista por la Xunta para Cambados en los presupuestos autonómicos para 2020 no convence en Somos. El grupo que lidera Tino Cordal ha anunciado que presentarán, a través de En Marea, propuestas de modificación de estas cuentas para que la villa albariñense reciba partidas que creen prioritarias. Así, las demandas incluyen desde el desdoblamiento de la Vía Rápida a Vilagarcía y hacia la Autovía do Salnés, como mejoras en sanidad, saneamiento y centros educativos, entre otras. 

En lo referente a la propuesta de desdoblar el vial autonómico, señalan que no se entiende que la Xunta “pretende obrigar aos veciños do Riveiro en Corvillón a que tomen un desvío de case un quilometro e medio para poder saír das súas casas, cando segundo o informe da obra só se produciron unicamente dous accidentes leves dende o 2012 nese cruce e, pola contra, vemos como cada pouco tempo hai un accidente moi grave nas vías de alta capacidade que unen Cambados con Vilagarcía de Arousa ou coa Autovía do Salnés e o Partido Popular non fai nada”.

Sanidad y educación
En lo referente a sanidad, quieren que la Xunta incluya en los presupuestos el mantenimiento del centro de salud, así como el incremento del personal facultativo. Del mismo modo, solicitan que se atiendan las demandas en materia de transporte público y saneamiento, más allá de los 650.000 euros presupuestados en esta última materia, al quedar pendientes de ejecución nuevos colectores y mejoras en las redes previstos en el Plan de Saneamiento. 

Otra de las demandas de los ediles de Somos son el incremento en las inversiones en centros de educación Primaria e Infantil. Consideran que “A Xunta de Galicia ten que aumentar o investimento nestes centros que teñen máis de 30 anos, ampliando a gardería municipal para aumentar o número de prazas, ademais de que a Xunta debe dar as solucións precisas para mellorar os centros públicos de Cambados: o peche exterior e o ximnasio do CEIP Enrique Barreiro Piñeiro de Vilariño; arranxar o muro exterior e as deficiencias do pavillón do CEIP de Castrelo; ampliar espazo cuberto, mellorar as pistas deportivas e o muro do peche exterior no CEIP de Corvillón; mellorar o patio exterior, os baños adaptados e un novo valo de peche do recinto Escola de Educación Infantil A Pastora; dotar de comedor escolar o colexio publico de Santomé e que se dote de contido o espazo que van deixar unha vez se realice a demolición das antigas casas dos mestres no CEIP Antonio Magariños”, conluyen.

Somos reclama a la Xunta más partidas para desdoblar la Vía Rápida y mejoras sanitarias

Te puede interesar