La Valedora da carpetazo a la petición de medicalizada y pide al Sergas que incentive la búsqueda de pediatras

La Valedora da 
carpetazo a la petición de medicalizada y pide al Sergas que incentive la búsqueda de pediatras
El Pazo de Quintáns se encuentra en muy mal estado | d.a.

La Valedora do Pobo resolvió esta semana las quejas por las deficiencias en materia sanitaria, realizadas por la Plataforma Veciñal de Sanxenxo, dando carpetazo a la necesidad de una ambulancia medicalizada y con una propuesta al Sergas para incentivar la búsqueda de pediatras en los centros de salud.
Una respuesta que no convence al colectivo que indica a la Valedora do Pobo y a todo su equipo que están lejos “de aportar unha solución real ás queixas e peticións do pobo”. En la queja remitida por la Plataforma Veciñal solicitaba “un pediatra de urxencias para o PAC de Baltar dado que, unha decisión política foi a que levou a que desaparecera o PAC pediátrico de Cambados e se deriven todas as urxencias ao Hospital Provincial de Pontevedra. Consideramos que unha solución a curto prazo podería ser que asignaran un pediatra ou médico de familia con especialidade a maiores para cubrir a totalidade das horas que permanece aberto o centro de saúde de Baltar, de 8 a 22 horas; xa que aínda que nos parece adecuada unha actuación a longo prazo para solventar o problema, os nosos nenos necesitan unha solución xa”.
La Valedora en su escrito de contestación reconoce que “a asistencia médica á poboación infantil por un médico de familia non debe constituír unha medida ordinaria” y pide al Sergas que prepare un informe que incluya la planificación a largo plazo de las necesidades reales de los facultativos, trasladando el resultado a la propuesta de cupo que presenta Galicia en la distribución de plazas de especialidades médicas que aprueba el Ministerio de Sanidad.
Respecto a la ambulancia medicalizada, la Valedora considera que el criterio de la Consellería de Sanidade no resulta arbitrario sino que fundamenta su determinación en datos técnicos y estudios específicos. En definitiva, considera que los índices de actividad son un “parámetro obxectivo que nos permite xestionar os recursos cun criterio de equidade e xustiza distributiva”. “Consideramos que a Valedora e o seu equipo, así como a Consellería de Sanidade, traballan a partir dunha premisa errada, pois na nosa queixa especificamos que solicitamos unha ambulancia medicalizada para atender á poboación dos concellos de Sanxenxo, O Grove, Cambados, Meaño, Meis, Ribadumia e Poio, e de apoio aos concellos de Vilanova, Vilagarcía, e a Illa de Arousa, tal como estaba plantexado no plan do 061 no ano 2000", apunta la Plataforma Veciñal de Sanxenxo.

La Valedora da carpetazo a la petición de medicalizada y pide al Sergas que incentive la búsqueda de pediatras

Te puede interesar