La Valedora reitera la petición de datos a la Xunta sobre el PAC de Baltar

La Valedora reitera la petición de datos a la Xunta sobre el  PAC de Baltar
El centro médico se ha convertido en los últimos meses en un foco de atención por deficiencias en los servicios

La Valedora do Pobo, Milagros Otero Parga, ha requerido por tercera vez la información complementaria sobre el PAC de Baltar a la Consellería de Sanidade. Fue en el mes de mayo cuando la Plataforma Veciñal de Sanxenxo y la Federación de Anpas O Con recurrían a la Valedora con más de 1.700 firmas para reclamar un pediatra y una ambulancia medicalizada. Hubo una primera respuesta del Sergas que además de anunciar la incorporación en junio de un pediatra, descartó la ambulancia medicalizada todo el año. Fue en ese momento cuando la Valedora do Pobo solicitó un informe complementario que nunca llegó a sus manos. Ahora Otero Parga advierte que “no caso de persistir esta actitude procederemos a realizar unha advertencia sobre as súas consecuencias legais”.
Por su parte, ambos colectivos censuraron ayer en un comunicado de prensa la posición del gobierno de Sanxenxo. “Non nos colleu por sorpresa que o grupo parlamentario do PP vetara a proposta non de lei presentada polo grupo socialista e apoiada polo BNG e En Marea. O que si nos sorprende é a actitude do actual grupo de goberno municipal, xa que, nunha reunión mantida co actual alcalde, recoñecía a necesidade tanto do pediatra como da ambulancia medicalizada permanente para todo O Salnés. Só que a súa gran idea era crear un novo imposto e que a pagaramos a escote os veciños dosconcellos ‘beneficiados’ polo que tivemos que recordarlle que os municipios non teñen competencias nese tipo de actuacións”, apuntan.
Tanto la Plataforma Veciñal de Sanxenxo como la Federación de Anpas de O Con reprochan que en la manifestación del pasado mes de abril estuviesen los actuales dirigentes del Concello de Sanxenxo y que ahora respalden a la Xunta.
“Aínda que a súa asistencia fose a título persoal igual que todas as demáis persoas integrantes das distintas agrupacións políticas, non vemos normal que agora deixen de apoiar e neguen as deficiencias que hai no centro de Baltar, tanto nos servizos que presta o Centro de Saúde como o PAC”, señalan.
Ambos colectivos también critican la respuesta del gobierno en la que “tildan aos veciños e veciñas de conspirar contra a xestión da Xunta de Galicia. Demandar uns servizos de calidade, e solicitar que os profesionais que teñen que dispensar esta atención teñan os medios tanto materiais como humanos para levalos a cabo da forma máis correcta e nun medio digno de traballo non é conspirar senon pór de manifesto unhas carencias que fai que a asistencia sexa máis precaria e non porque os nosos profesionais de saúde non se esforcen”.

La Valedora reitera la petición de datos a la Xunta sobre el PAC de Baltar

Te puede interesar