Varela propone la Casa de Cultura de Carril como ubicación para el albergue de peregrinos

Varela propone la Casa de Cultura de Carril como ubicación para el albergue de peregrinos
El candidato socialista expuso ayer en la Alameda de Carril sus planes para la zona | cedida

Los socialistas continuaron ayer con sus actos de campaña electoral en Carril con un nuevo encuentro abierto con los vecinos y vecinas en la Alameda. Alberto Varela planteó a los asistentes que “precisamos incorporarnos con máis intensidade ás rutas do Camiño de Santiago, e para elo creemos que é boa hora de apostar pola creación dun albergue público”, para a continuación concluir que “cremos que Carril é un lugar ideal, e temos a decisión de que ese albergue teña cabida aquí, para contribuir a dar máis dinamización á zona e a potenciar os visitantes e peregrinos”.


Apuntó el candidato socialista, Alberto Varela, que “as instalación da actual Casa da Cultura teñen espacio de sobra para poder reutilizar ese lugar como albergue público”.


Además de esta propuesta central, Varela apuntó que el proceso de humanización que está viviendo todo Vilagarcía está entrando ya en Carril, con las obras en la Rúa Cervantes. Y aprovechó para reivindicar este modelo, “máis humano”, y exponer que continuará desarrollándose en otros lugares para que Carril tenga más zonas humanizadas.

En términos de servicios, el candidato socialista anunció la ampliación del parque infantil que se sitúa al inicio del paseo marítimo, y recordó que “este paseo está sempre en constante revisión e mellora por parte deste goberno local”.

Al igual que ocurrió hace cuatro años, Alberto Varela fue presentado por Pilar Garrido, persona muy querida en Carril. La maestra jubilada recordó su relación “como se fora de familia” con Alberto, dejó claro que “Alberto é o mellor que lle pode pasar a Carril para gobernar Vilagarcía” y bromeó con que “hai catro anos presentei aquí a Alberto e díxenvos que ía ser alcalde. Hoxe cóntovos que vai seguir sendo o alcalde por moito tempo”.

Varela propone la Casa de Cultura de Carril como ubicación para el albergue de peregrinos

Te puede interesar