VILANOVA-La Xunta declara de Interese Turístico Autonómico la Festa do Mexillón e do Berberecho

VILANOVA-La Xunta declara de Interese Turístico Autonómico la Festa do Mexillón e do Berberecho
26/08/2011. 17/08/2011. Vilanova. Festa do Mexillón e do Berberecho.

La “Festa do Mexillón e do Berberecho” de Vilanova de Arousa ya es de Interese Turístico Autonómico.  Así lo ratificó ayer el Consello de la Xunta en Santiago, en apoyo de la aspiración defendida desde el Concello.
La decisión fue previamente valorada por una comisión, que resolvió que la cita vilanovesa cumplía los requisitos exigidos para este tipo de catalogación turística.
De esta forma, señala el acuerdo del gobierno gallego, la efeméride superó los filtros de “antigüidade mínima de dez anos, singularidade e orixinalidade así como o seu arraigamento popular e o seu valor cultural”. También se tuvieron en cuenta, indican, “criterios como a afluencia de visitantes, a calidade dos actos que configuran a celebración e o coidado da contorna paisaxística, urbana e monumental”.
La fiesta se celebra en la villa en la segunda semana del mes de agosto y remonta sus orígenes a 1994. “A súa singularidade ven determinada porque o mexillón e o berberecho son dous produtos que constitúen a base da industria local e parte da súa historia a través das conserveiras, de aí tamén o seu arraigamento popular e a participación dos veciños, que dan a coñecer o seu traballo e a gastronomía local a todos os visitantes”, exponen en el acuerdo de ayer de la Xunta.
La cita de Vilanova ingresa ahora de forma automática, además, en el correspondiente registro de empresas y actividades turísticas de Galicia.
Con esta declaración, Galicia suma 105 fiestas de Interés Turístico de Galicia, 13 fiestas de Interés Turístico Nacional y 6 de Interés Turístico Internacional.

VILANOVA-La Xunta declara de Interese Turístico Autonómico la Festa do Mexillón e do Berberecho

Te puede interesar