La web de Turismo ofrece playas con bandera azul, dos años después de renunciar a ellas

La web de Turismo ofrece playas con bandera azul, dos años después de renunciar a ellas
La página de turismo de O Grove no está actualizada y maneja contenidos desactualizados |

El grupo municipal de Esquerda Unida exige que el Concello ponga al día y actualice con la adecuada periodicidad la web de turismo municipal. “Unha páxina que nen de lonxe está a funcionar como o elemento dinamizador que debera ser. E que ofrece información tremendamente desactualizada e errónea, dando unha imaxe de desleixo para nada acorde ás necesidades promocionais da vila e do seu tecido turístico”, apuntó ayer la formación izquierdista en un comunicado.
Hace ya dos años que Esquerda Unida abordó en el Pleno la necesidad de una puesta al día y de una gestión más eficiente de la web de turismo del Concello de O Grove. “A renovación desta páxina foi unha das medidas estrela que a edil responsable desta área propuxo aos representantes da hostelaría e das demais empresas vinculadas co turismo no Grove ao comezo do mandato, semella que aquela iniciativa caeu no esquecemento”, dijo.
La web continúa informando a los visitantes de la existencia de playas con Bandera Azul. Un distintivo que no ondea en los arenales mecos desde hace ya dos veranos. “A información de eventos tan relevantes para a localidade como a Festa do Marisco se atopa ao día. neste caso, por ningures aparece o cartel da edición deste ano, nunha mostra inaceptable de desinterese e deixadez”, incide EU. Así las cosas, el grupo municipal de EU califica de “vergoña” la gestión que el Concello está realizando de este instrumento promocional; y vuelve incidir en la necesidad de que el gobierno local tome cartas en el asunto y preste la “atención debida a un elemento que debera servir de catapulta para a oferta de ocio”.

La web de Turismo ofrece playas con bandera azul, dos años después de renunciar a ellas

Te puede interesar