El BNG apunta que García cobró un total de 14.250 euros por asistencias en solo nueve meses

El BNG apunta que García cobró un total de 14.250 euros por asistencias en solo nueve meses
xoan castaño bng

El BNG de Catoira señala que el exalcalde socialista, Alberto García, cobró un total de 14.250 euros durante los nueves meses que hay desde septiembre de 2018 y junio de 2019 en concepto de “asistencia diaria e desenvolvemento das funcións e responsabilidades do goberno”. Una cantidad que, señalan los nacionalistas, percibía cuando estaba cobrando su pensión por jubilación. El Bloque habla después de las declaraciones de García respecto al informe del Consello de Contas con el que los nacionalistas señalaban a presuntas irregularidades en la gestión del ex regidor. A este respecto dicen desde el Bloque del municipio vikingo que “serán os órganos competentes, sexa o Consello de Contas, órganos xudiciais ou dirección provincial do instituto da seguridade social provincial os que deberán resolver se se axustan á legalidade as indemnizacións cobradas por Alberto García”.

De hecho manifiestan que “non corresponde ao BNG dirimir a súa legalidade, pero si velar polos intereses da veciñanza de Catoira e neste sentido loitará pola transparencia e para que estes feitos sexan esclarecidos e para que, no seu caso, se lle devola aos veciños e veciñas de Catoira o que en boa lei era seu”.

Los nacionalistas también se reiteran en su posición de condenar cualquier tipo de presión o coacción. “Nun sistema democráctico, que o BNG respecta escrupulosamente, a mellor defensa ante o acoso, a persecución e o insulto é denunciar os feitos ante as instancias xudiciais pertinentes”. De hecho animan a todas las personas que se sientan en este tipo de situaciones a que denuncien, tal y como “o fariamos nós se o sufrimos”. Lo hacen en respuesta a las declaraciones de Iván Caamaño.

El BNG apunta que García cobró un total de 14.250 euros por asistencias en solo nueve meses

Te puede interesar