Caballero acusa de “falla de responsabilidade” a Feijóo por el estado del embalse de A Baxe

Caballero acusa de “falla de responsabilidade” a Feijóo por el estado del embalse de A Baxe
Caballero contempla el embalse junto a Rey y Campos | cedida

El secretario xeral de los socialistas gallegos, Gonzalo Caballero, visitó ayer el embalse de Caldas de Reis para denunciar “a falla de responsabilidade” del presidente de la Xunta en este nuevo episodio de microcistina.
“Existe un problema moi grave”, destacó Caballero antes de urgir “un proxecto integral” para la limpieza de la presa. Lo acompañaron durante la visita los alcaldes de Caldas y de Cuntis, Juan Manuel Rey y Manuel Campos, así como los portavoces socialistas de la comarca.
El socialista recordó que el río Umia está en alerta por las cianobacterias desde el mes de julio, “sen que Feijóo e a conselleira de Medio Ambiente tiveran o tacto de achegarse sequera á zona. Nin están nin se lles espera”, reprobó Caballero.
La visita del secretario xeral del PSdeG tiene como objetivo, aseguró, poner sobre la mesa “un problema profundo que o PP non quere ver, nin recoñecer, nin solucionar” pese a sus efectos “económicos, medioambientais e sociais”.
En estos momentos es el Concello de Caldas el que asume “un alto custe económico para que os veciños teñan unha auga de calidade”, pese a que la competencia en la materia es de la Xunta.
De “costas” a los vecinos
Además, Caballero acusó al gobierno gallego de “desleixo” en lo que se refiere al cuidado de los ríos y de medio natural, que en el caso del embalse de A Baxe supuso restricciones para el baño durante el verano. “O PP ten que entender que hai un problema ambiental grave na provincia de Pontevedra e que hai que limpar o encoro. Non pode darlle ás costas aos veciños”, dijo el responsable socialista, que apuesta por un “proxecto integral de coidado e atención do encoro, que permita que a auga teña as mellores condicións e que evite o sobrecuste que está a asumir Caldas”. l

Caballero acusa de “falla de responsabilidade” a Feijóo por el estado del embalse de A Baxe

Te puede interesar