CUNTIS - El BNG “regala” carbón al gobierno y a la oposición tras un 2013 malo para el municipio

El BNG de Cuntis, que carece de representación en la Corporación municipal, ha “regalado” por Reyes carbón tanto al gobierno como a los partidos de la oposición tras un 2013 que “non foi un bo ano” para el municipio.
Afirma el Bloque que Cuntis “non ten un alcalde”, sino “máis ben un delegado da Deputación” al que acusa de “antepoñer os intereses do PP”. Los nacionalistas hacen un repaso por los últimos doce meses, en los que, bajo el mandato de Antonio Pena, la localidad “baixou dos 5.000 habitantes”, situándose actualmente en 4.913. Una de las causas de esta pérdida poblacional es “a falta de emprego, situación aproveitada por Antonio Pena para vender fume coa chegada dunha empresa ao polígono”. A día de hoy “ninguén sabe cando abrirá a devandita empresa”, acusando a la Alcaldía de actuar “como axencia de colocación de emprego”.
Se refiere también el BNG a la obra del campo de fútbol de A Ran, de la que el alcalde dijo que “non lle custaría nada ao Concello”, pero en uno de los últimos plenos “coñecemos facturas como a do enganche á rede de saneamento, que pagamos todos” y ascendió a unos 18.000 euros. Tampoco pasan por alto la polémica obra de ampliación del paseo fluvial del Gallo, criticando la “ocupación de varias fincas sen consentimento dos seus propietarios”. Y mientras, “o Centro de Día segue abandonado, cando podería dar un valioso servizo a moitas familias”, y son los vecinos los que tienen que tomar “a iniciativa para recuperar os seus dereitos coas burgas”.
En cuanto a la oposición, el BNG critica que “leve por diante os intereses persoais aos da veciñanza” y que sus “únicas accións consisten en enviar notas de prensa e ameazar don denuncias que nunca chegan”. Recuerdan a PSOE y ANC que tienen 8 de 13 concejales, siendo mayoría, pero “o seu único logro” es aprobar en Pleno “accións que o alcalde non acata”. n

CUNTIS - El BNG “regala” carbón al gobierno y a la oposición tras un 2013 malo para el municipio

Te puede interesar