Fernando Pérez será el candidato del PP a la Alcaldía de Caldas de Reis

Fernando Pérez será el candidato del PP a la Alcaldía de Caldas de Reis
Fernando Pérez, junto a Luis López, Luisa Piñeiro y dirigentes del PP de Caldas de Reis

Fernando Pérez será el candidato del Partido Popular a la Alcaldía de Caldas de Reis en las próximas elecciones de mayo dos meses después de haber sido elegido persidente local del partido. Tras su designación afirmó que "cada unha das persoas que formamos este partido somos esenciais para que en maio haxa un goberno con ideas, con forza e cun proxecto serio".

También agradeció "a confianza do partido" para asumir este proyecto y reconoce que lo único que le mueve "é traballar polo meu concello e polos meus veciños". Para que esto sea posible, incide, "é fundamental que en maio se produza un cambio de goberno", ya que el actual, según afirma, "está esgotado, dividido e sen proxecto".

En su haber dice que peleó "por proxectos importantes para Caldas" y enumera algunos como el saneamiento, la ampliación del instituto o la parcelaria de Bemil, entre otras.

Por su parte, Luis López destaca que "Fernando é un profesional reputado, unha persoa seria, que atende aos veciños, que sempre está preocupado de todo o que acontece en Caldas e que sempre está insistindo para que se invista no municipio e se mellore a calidade de vida e os servizos aos cidadáns".

Asimismo, expuso que para liderar un cambio de rumbo político "conta cun equipo unido e un proxecto definido e consistente".

Fernando Pérez será el candidato del PP a la Alcaldía de Caldas de Reis

Te puede interesar