García defiende su “impecable” gestión tras el informe del Consello de Contas

García defiende su “impecable” gestión tras el informe del Consello de Contas
Diario de Arousa-2020-03-11-008-c618cd40

El socialista Alberto García y el conservador Iván Caamaño volvieron a comparecer ayer para responder directamente a las insinuaciones del BNG respecto de la gestión del primero cuando era alcalde del municipio vikingo. García defendió su gestión “impecable” y negó cualquier tipo de prevaricación o uso indebido de percepciones por asistencias, dietas o desplazamientos tal y como señalaban desde el BNG. “Levan oito meses revolvendo papeis e non gobernando”, critica García. Añade que “é un auténtico despropósito o que din e, ademais, falan do artigo que lles convén”. El exalcalde asegura que “no apartado 3 dese informe do Consello de Contas dise que non hai irregularidades contables nin tampouco prevaricación, pero iso non o ensinan”.

De hecho critica “a política rastreira que fai esta xente”. Además matizó que los nacionalistas “apoiaron precisamente ese orzamento de 2017 cos seus votos e agora falan disto. É tremendo”.

Tanto García como el conservador Iván Caamaño manifestaron que para nada conocían la existencia del informe del Consello de Contas cuando presentaron la moción de censura el pasado martes. “Non sabiamos nada”, aseguran.

Caamaño es nuevamente duro con el aún alcalde, Xoán Castaño, al que acusa de actuar “á desesperada” y de “estar sentado no sillón a toda costa”.

Fue el conservador el que aseguró que “nós xa estamos traballando incluso antes da moción para que cando cheguemos poidamos empezar a facer cousas xa” y advirtió que “imos a caracterizarnos por ser o goberno máis transparente”. Acusó a Castaño de “buscar estar catro anos facendo campaña para sacar maioría absoluta en Catoira. En oito meses non se fixo absolutamente nada”. De hecho apuesta por “un cambio, porque en Catoira si se poden facer cousas e esa é a nosa única intención con esta moción: facer algo por Catoira”.

Respecto a la situación de los ediles de ambos partidos tras el anuncio de moción de censura Iván Caamaño resaltó que no ha recibido ninguna comunicación más de parte de la dirección del PP. “Eu sigo e seguirei facendo campaña polo Partido Popular de cara ás próximas eleccións”, aseguró.

García defiende su “impecable” gestión tras el informe del Consello de Contas

Te puede interesar