Sábado 16.02.2019

Roque Araújo volverá a liderar la lista del PSOE para sacar de la Alcaldía a la “dereita rancia”

El socialista estuvo acompañado en su presentación en Pontecesures por Gonzalo Caballero 
y Carmela Silva

Roque Araújo fue presentado ayer como candidato a la Alcaldía
Roque Araújo fue presentado ayer como candidato a la Alcaldía

Poner fin “á parálise” del Concello y desterrar a la “dereita máis rancia” de la Alcaldía de Pontecesures son las motivaciones que llevaron a Roque Araújo a revalidar como candidato del PSOE para las municipales del mes de mayo. El socialista estuvo apoyado en su presentación por pesos pesados del partido como el secretario xeral, Gonzalo Caballero, la presidenta de la Diputación, Carmela Silva, y el secretario xeral provincial, David Regades, así como compañeros socialistas de la comarca.

Araújo hizo referencia a la moción de censura que, siendo teniente de alcalde, desterró a la izquierda del gobierno de Pontecesures. “Foi un momento duro a nivel político, pero tamén persoal, que nos fixo reflexionar se valía a pena seguir con isto”. El alcaldable justificó su decisión aupntando que “queremos seguir traballando para transformar Pontecesures e convertelo nunha vila alegre, dinámica, a vila que queremos para as nosas fillas e fillos”.

El socialista recordó, de hecho, que “teño vocación de servir e poñer fin á parálise dun concello que en tres anos foi incapaz de presentar uns presupostos”.

David Regades dijo de su candidato que “non teño ningunha dúbida de que a política en maiúsculas como alcalde en Pontecesures a farás ti, Roque” y pidió a los presentes que “saiades á rúa, que faledes coas asociacións de veciños, cos clubs deportivos, cos cidadáns, e lles fagamos saber que as e os socialistas temos un proxecto para Pontecesures liderado por un gran veciño da localidade”.

Comentarios